• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hohner String Melody II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Weer te koop: 250 euro lijkt me een koopje!

hier een filmpje van retrosound van de hohner:

http://www.youtube.com/watch?v=Vld9p_RYkdc

Hohner String Melody II - string ensemble
De Hohner String Melody is een string ensemble zoals bijvoorbeeld de Solina string ensemble. Volledig analoog (het apparaat weegt ook wat) en volledig polyfoon (je kan alle toetsen tegelijk indrukken). Ik heb een Solina string (1e versie) ensemble gehad en vind deze persoonlijk mooier klinken. In vergelijking met de Solina klinkt de Hohner veel helderder en de Hohner heeft meer mogelijkheden qua geluiden.

Zo zit er een keyboard split in het toetsenbord. Vaak is het dan links bas, rechts strings, maar bij de Hohner is het links ook strings met schuiven om het linker gedeelte van stringgeluid te voorzien. Je kan dus ook links en rechts verschillende strings instellen, of dezelfde natuurlijk. Wat ook beter is tov de Solina is dat je de geluiden waarmee je de strings maak (cello, viola, violin) alle 3 een eigen volume schuif hebben waarmee je de geluiden dus kan mixen (meer controle dus).

Verder heeft deze Hohner natuurlijk ook een ensemble effect (de 0 knop) om het typisch mooie en brede string geluid mee te maken en knoppen als Acc, solo, orch, organ. Ook zit er een tuning knop/potmeter op en een om (zo klinkt het) het filter open of dicht mee te draaien (Imped).

Deze Hohner String Melody II is (gezien zijn leeftijd) in goede staat, ook de koffer waarin het apparaat zit ziet er nog goed uit. Er zitten wat krassen op het hout van de melody, maar de bedieningspanelen en de toetsen zien er nog erg goed uit (nog mooie witte toetsen).

Waarom verkopen? Ik heb 'm ooit gekocht omdat ik het geluid mooi vond, maar gebruiken in mijn muziek (electro, techno, etc) doe ik 'm niet.

Ophalen heeft de voorkeur! Verzenden kan (11,95 tnt), maar op eigen risico! Wil je meer info, stuur dan even een pbtje.

mooie bak dit hoor, een string ensemble met veel meer controle als de Solina's voor 250 euro...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back