Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hyper
Alle begin hé gaste... .
Ik begon ooit ook met een Casio HT-700 met niet-aanslaggevoelig keyboard. Een PSS-780 overwoog ik toen even, enkel voor de (matige) FM-extra's. Alles puur om budget-redenen, want een Yamaha SY-77 of Korg O1/W FD zat er toen nog niet in met een schamel fabrieksloontje.
Al dan niet stuiterend met een keyboard, vind je je weg ook hoor. En als je die dan later niet meer nuttig vind, kan je hem altijd nog 'circuit-benden' voor weirde lo-fi resultaten.

) echt wel de moeite. Heb je in verschillende maten, zijn vrij stevig, licht, iets tussen soft- en hardcase in en vooral:
Geintje is leuk, maar dit is wel een serieuze muzikant (ja er bestaan ook gitaristen) aan z'n spullen te zien.
En om nou net te doen alsof een keyboard van 800 euro een stuk speelgoed is...
Een keyboard tas (50 euro bij feedback) is goed genoeg om te vervoeren, mits je het apparaat zelf draagt en het voorzichtig in je auto legt. Als anderen gaan smijten met je spullen zal je er toch een case voor moeten kopen.
Verder weet ik voor onderhoud niet zo veel te verzinnen behalve een doekje voor het stof![]()
, wat er vast wel zal zijn.