Nieuw lid: Yin

hee allemaal,

Ik ben Yin, 19 jaar en ik ben nu al 6 jaar drumster geweest in verschillende bands, en heb al aardig wat band en podiumervaring (vind ik zelf dan).
mijn interesses zijn: muziek (wat een verrassing..)kunst (schilderen enzo), vechtsporten, internetten, oosterse filosofieen (boeddhisme, taoisme) en internetten enzo.
wat betreft muzieksmaak ben ik best breed georienteerd: Jimi Hendrix, The Police, Porcupine Tree, Yes, Genesis, Peter Gabriel, Dream Theater, en ga zo maar door.
Ben naar concerten geweest als: Musical Box, Mike Stern, Dream Theater, John Scofield, Jaco Pastorius big band, en meer.
Ik houd ook erg veel van :hallelujajazz:halleluja, en ben (naast leuk meepraten over muziek enzo) ook opzoek naar een goede toetsenist voor een jazzformatie.

dus laat wat van je horen!
groeten Yin

Echt een draadje waar je wat aan hebt als vrouw..:dubbel:

maar goed, welkom! :okdan:

btw, als je Dream Theater leuk vind hou je misschien ook wel van Liquid Tension Experiment, en zo niet, dan moet je het zeker luisteren!

hoeveel synthesizers heb je al aan puin geslagen met die vechtsport??:D

0,00 gelukkig, maar eey.. waarvoor denk je dat ik ben gaan drummen dan?:P

maar nee, ik zou nooit een instrument opzettelijk stuk maken. Je ziet wel vaak dat artiesten dat doen, maar dat slaat echt nergens op, dat noemen ze dan zeker passie ofzo, nou passie m'n ****

en liquid tension experiment? natuurlijk ken ik dat!

2130_welcome.jpg

Welkom Yin! Waar woon je ergens trouwens?

Vergelijkbare discussies

Back