• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil k2000vpr V3

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hij is het inderdaad waard , maar je moet net iemand vinden die opzoek
is naar een KRZ als je geen haast heb moet je gewoonn rustig afwachten
dan verkoop je hem inderdaad voor 700 euro.
Wil je hem snel verkopen omdat je verplan bent om een andere synth
te kopen en kun je niet wachten dan moet je hem tussen 595 en 650 Euro aanbieden
dan heb je kans dat je hem snel kunt verkopen.

Zoetviolen

Zoetviolen

Laad eens gratis deze patch down voor strings:

www.sweetwater.com/k2000/keyboard/strings.html

Vind ik erg geslaagd en is gewoon uit de samples die in
het basis ROM zitten gestereoïseerd. Let ook op het gebruik van
timbreshift, een van de grotere en bijna unieke geheimen van de Kurz.

Altijd leuker dan overhemden strijken, zo'n orkesje

ISPdeRuiter

P.S. Deze techniek is op ieder ensemble geluid toe te passen in de Kxxx.

Live mode kan je vergeten met een K2000, hoewel je wel de fx kan gebruiken op een extern signaal.
En als je eenmaal een Kurzweil hebt bespeelt/doorgrond, is al het andere spul op de markt plastic speelgoed, behalve de echte oude synths, de Andromeda en de Neuron synth.
700 euro is te veel voor een K2000R om te verkopen, had bijna op 10 euro na een K2000RS met P-ram en allebei de roms voor 300 euro op Ebay Duitsland, maar ben blij dat ik overboden werd, wat moet ik nou met 3 Kurzweils?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back