Scippy
Stamgast
Hallo,
Ik heb op dit moment een Yamaha MO8 waar ik zeer tevreden mee ben, alleen mis ik eigenlijk een beetje het 2de toetsenbord waar ik me op uit kan leven.
Mijn vraag is of het mogelijk is om bijv. een simpel midiboardje aan te schaffen en daar een bepaalde sound aan toe te wijzen, en dat ik met de mo8 een ander sound aanstuur?
Ik heb op dit moment een Yamaha MO8 waar ik zeer tevreden mee ben, alleen mis ik eigenlijk een beetje het 2de toetsenbord waar ik me op uit kan leven.
Mijn vraag is of het mogelijk is om bijv. een simpel midiboardje aan te schaffen en daar een bepaalde sound aan toe te wijzen, en dat ik met de mo8 een ander sound aanstuur?
ook de settings qua MIDI-kanalen regelen (nummer kanaal en wel of niet receiving).
, ipv M-Audio), hoewel ik hem nog niet heb gebruikt in combinatie met de NE en de MO8, omdat ik de stroomadapter nog niet heb. Ik dacht namelijk dat ik er nog wel 1 had liggen, maar dat valt even tegen. Dus die moet ik nog ff kopen. Heb hem al wel gebruikt in combinatie met de bijgeleverde softwaresynth (M1le) En dat werkt al hartstikke mooi, Asio4all drivers erop en gaan met die banaan!.