Virus Powercore license

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

virus

Ingeburgerd
Beste lezers,

Ik zit al een tijdje te denken over het aanschaffen van een Virus powercore pakket.
Nou is mijn vraag is er ergens een crack van te downloaden is zodat ik het eerst gratis kan gebruiken (volledig) zodat ik kan kijken of het wel is wat ik ervan verwacht.

ik weet niet of ik deze vraag mag stellen, maar dat merk ik wel als deze thread verwijderd word:engel:

Vriendelijke groet,

Virus

hmm dat soort vragen zijn hier niet toegestaan geloof ik...

kan je geen demo ergens downloaden op de powercore site? of filmpjes kijken op youtube
of proberen bij een vriend kennis of winkel??

Nee dat dacht ik al, maar ik ben niet iemand die software download ik koop alles.
Ik breng namelijk muziek uit en kan dat niet veroorloven, maar ik wil ook geen miskoop doen.

Je hebt 't uiteraard niet van mij :D, maar uhh.. google eens?

Zoek term ZOU bijv. kunnen zijn.. Virus powercore torrent

Hahahahahahah,

Dat heb ik al geprobeerd en het is eigenlijk alleen maar een txt bestandeje met de licensie meer is het niet want ik heb de software wel alleen de licensie niet.

but thnx anyway.

Ik heb een powercore namelijk.

er is geen warez versie van de virus poco.
alleen de poco sonnox plugs zijn gekraakt heb ik gehoord.
ik heb verschillende keren gelezen dat de virus poco vergelijkbaar is met de virus b. dus probeer iemand te vinden met een virus b.

ik ben heel tevreden met de virus poco helaas doet de automation het niet in mijn sx3. t schijnt dat in nuendo de automation wel werkt.

ik vind m vooral handig vanwege transport. qua prijs kun je net zo goed een 2ehands b kopen, heb je gelijk een uitgebreide midicontroller erbij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back