TrinityXXIV wuift!

TrinityXXIV

Huppeltrutje ;)
:doei:iedereen,

Beetje onbeleefd dat ik mezelf niet eens voorgesteld heb...

Enfin, ik ben Kris (en in tegenstelling tot wat mijn voornaam je doet vermoeden, van vrouwelijke origine), ben vorig jaar op tram 3 gesprongen en woon in Leuven (B).

Ik speel keyboards in een covergroepje van vrienden, Gabriel's False en ik zing in een andere covergroep, Deuce. 'k speel eigenlijk al zo lang ik mij kan herinneren, maar heb (helaas) nooit les gevolgd.

'k weet het, 2 covergroepen - heb de "eigen nummer"-groepen vorig jaar voor bekeken gehouden. De ambities waren er meestal wel, maar problemen m.b.t. engagement en passiviteit ... De fun van te performen vond ik véél meer terug bij de coverbands.

Hoewel ik me (totnogtoe) niet met tracks e.d. heb beziggehouden, verwacht ik wel dat ik er vroeg of laat mee zal beginnen - bij gebrek aan een uitlaatklep bij een "eigen nummer"-groep. Maar totnogtoe amuseer ik mij nog kostelijk met de covertjes !! :okdan:

Het spelen zelf lukt vrij aardig, maar ik ben nog een relatieve beginner op vlak van sampling, vinden van de juiste geluidjes, effecten e.d. en daar hoop ik hier uiteraard wat van op te steken.

Grtz,
Kris.

PS: allez, vooruit, enkele fotootjes. Gelukkig is er nog niet veel bezwarend materiaal wanneer ik goed verstopt achter de keys zit ;)

DSC01994.jpg
Dsc00809.jpg

Back