Je raadt het al

Peter_H

WAAaaat zeg je?
Hallo, beste liefhebbers(en mensen die geen lief hebben).

Waarom lid worden van synthforum?

Hallo, beste liefhebbers(en mensen die geen lief hebben).

Waarom lid worden van synthforum?

Omdat je dan iets zinnigs kan melden als je iets zinnigs te melden hebt...

Let wel: kan...

Omdat je dan iets zinnigs kan melden als je iets zinnigs te melden hebt...

Let wel: kan...

En anders kun je nog altijd gaan zeiken op personen die niets zinnigs gemeld hebben. :D

oh, ik heb heus wel was zinnigs te zeggen, ik kan heel goed overweg met de spullen die ik heb. Wat sampling, sequencing en vooral klanksynthese betreft, ben ik ook geen idioot, maar ik hoop eigenlijk vooral van hier één en ander op te steken.

Er zal af en toe wel 'oh mijn god, meent ie dat echt'-humor tussen zitten, maar die moet je er maar bijnemen.:)

Ik ben 18 jaar, trouwens. das vrij jong voor dit forum zeker?

En de gearlist:

Piano: Petrof akoestische vleugel​

Keyboard: Casio CTK-811ex(ja, lach er maar mee:))​

Sequencer: Boss Br-1600​

Synth: Roland V-synth​

DJ CD-speler: Tascam CD-X1700​

Mengpaneel: Rodec BX-14​

Sampler: Akai MPC500​

oh, ik heb heus wel was zinnigs te zeggen, ik kan heel goed overweg met de spullen die ik heb. Wat sampling, sequencing en vooral klanksynthese betreft, ben ik ook geen idioot, maar ik hoop eigenlijk vooral van hier één en ander op te steken.

Er zal af en toe wel 'oh mijn god, meent ie dat echt'-humor tussen zitten, maar die moet je er maar bijnemen.:)

Ik ben 18 jaar, trouwens. das vrij jong voor dit forum zeker?

En de gearlist:

Piano: Petrof akoestische vleugel​

Keyboard: Casio CTK-811ex(ja, lach er maar mee:))​

Sequencer: Boss Br-1600​

Synth: Roland V-synth​

DJ CD-speler: Tascam CD-X1700​

Mengpaneel: Rodec BX-14​

Sampler: Akai MPC500​

In dat geval welkom. Als je trouwens alleen maar kan zeiken zonder iets zinnigs te zeggen was het ook goed geweest hoor, daarmee zou je namelijk niet de enige zijn... :duivels:

En.... Waarom zou iemand lachen om een Casio als er een vleugel bovenstaat?

Volgens mij is 18 trouwens niet eens zo heel jong voor dit forum. Daar zijn er wel meer van, maar die maken meestal Jumpstyle... :W

Laatst gewijzigd:
oh, ik weet niet. Ik hou wel van die Casio, is 'n leuke herinnering. Ik moet 'm voorlopig op de repetities als piano gebruiken, want het geld is even op.

Jumpstyle is zo m'n ding niet:D

oh, ik weet niet. Ik hou wel van die Casio, is 'n leuke herinnering. Ik moet 'm voorlopig op de repetities als piano gebruiken, want het geld is even op.

Jumpstyle is zo m'n ding niet:D

Ik bedoelde ook dat dat ding niets is waar je je voor hoeft te schamen.

Waarom blijft je berichtenteller trouwens op 0 steken?

Back