Roland KC-150, Behringer K900FX of ???

aart

Aart
Ik wil graag een (keyboard)versterker voor op het podium als monitor en voor thuis om in mijn geluidsset (met o.a. Magnat-boxen) het mid wat kracht bij te zetten. Keyboardversterker moet enigszins neutraal weergeven.

Nu dacht ikzelf aan een 2e hands Roland KC-150 of een nieuwe Behringer K900FX? Is zo'n Behringer nou puin of hebbie voor dat geld toch wel wat, en wat zouden jullie kiezen?

Het valt overigens wel op dat op die Roland bijna nix zit terwijl die Behringer volhangt van FX en andere gimmicks

Wat mij ook opvalt is dat ik van geen van de genoemde versterkers een frequentie bereik kan vindenop internet. Ik heb n.l. gehoord dat zo'n KC-150 weinig bas heeft (misschien helemaal luchtdicht maken en volproppen met glaswol?)

Ik hoop op wat reacties van de kenners onder juliie, alvast bedankt!!

Wat een domme vraag van mij

Wat een domme vraag van mij

Vanmiddag maar even bij Feedback wezen vergelijken.

Nou, het dus appels met peren.

In het hoog kan de Behringer wel aardig meekomen. Maar het mid en het laag is gewoon om te huilen. Ook voor de effectjes hoef je het niet te doen want die zijn niet echt bijzonder

Het gaat dus een Roland worden!!

Ik heb een setje Roland van twee KC-300. Ben ik erg tevreden over. Je ziet se soms op marktplaats wel voorbijkomen. De kc-150 ken ik verder niet.

Back