Roland MC-202

Status
Please reply by conversation.

curlycunt

Ingeburgerd
Roland MC-202 gezocht

-Ik zoek er één die in goede staat is, en ik wil er maximaal 350 euro voor geven.

Ik hoop op veel reacties:mega:

Duitse prijzen he... daar liggen ze toch altijd een stuk lager dan hier voor dat spul. Die 500 euro op marktplaats is niet goed bij zijn hoofd. De 202 is een leuk ding maar 500 euro?????

Duitse prijzen he... daar liggen ze toch altijd een stuk lager dan hier voor dat spul. Die 500 euro op marktplaats is niet goed bij zijn hoofd. De 202 is een leuk ding maar 500 euro?????
En dan zelf 2x een nog hoger bedrag bieden... geen hond die dat echt geboden zou hebben.

ik ga idd maars wat proggen ,...in de mc 202 weer want ....
man reglwerk cv gate in de mc is een ramp ...[timing -snel die hack mod uitvoeren ,..]
ojaa klaus doe s wat aanje stoel ,..ouwe kraak reus hihi

ojaa klaus doe s wat aanje stoel ,..ouwe kraak reus hihi

Hihi.. lol.. Valt me ook altijd pas op als de opname klaar is...

Mc 505

Mc 505

ik heb nog wel een Roland MC 505 :okdan: , PM even voor meer info

€ 380 ,- vraagprijs :biertje:

De 202 is een leuk ding maar 500 euro?????
Ik vind een 202 eigenlijk een top bak.
Wat vindt jij een goed bedrag voor een 101?

voor de mijne 375 betaald, dat vind ik wel n prima prijs, zou m zelf iig voor niet meer dan 400 weg doen

Ik vind een 202 eigenlijk een top bak.
Wat vindt jij een goed bedrag voor een 101?

Uhhh.. 101? Hier ging het om een 202 en daarvoor is 500 toch echt te veel. €325 heb ik betaald maar ze zullen wel gestegen zijn. Ik hou het niet meer allemaal bij. Voor een 101, zal wel rond de €500 liggen en die gaat over het algemeen voor wat meer dan een 202.

Wow, heb al deze reacties hier niet goed gezien. Maar heb er inmiddels al één dus kan op slot:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back