• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

studio spulletjes opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

da goose

DaGooseMusic.nl
Ben mijn studio een beetje aan het opruimen voor de aankomende verhuizing en heb zodoende een zooi klein spul te koop.

Pioneer SE450 koptelefoon, schuimpjes binnenin zijn verdroogd/weg maar verder nog ok €5,-

Samson RJ11 Microfoon > beetje een shure sm58 clone, nooit gebruikt €15,-

DIY DJ mixertje in flightcase (25x30x22), mixer werkt denk ik nog wel, kan niet garanderen. €10,-

DIY midi merge unit: merge 4x in naar 1x out en 1x in naar 4x thru/out, handig voor als je te weinig midipoorten hebt, werkt op 9v (geen adapter erbij) €7,50

Audio technica AT9100 mic €5,-

Hele berg kabels, o.a. midikabels kort en lang, multicore (10aders) kabels jack naar tulp van 1m, 3m en nog iets ertussen in, div jack/jack kabels en aantal gekleurde patchkabels: €30,-

ADC 2x 10 band EQ €5,-

Behringer autocom mdx1200 €50,-

Behringer ultrafex II EX3100 €50,-

Yamaha DX27 €80,-

Attachments

• kabels.jpg
    kabels.jpg
    153,3 KB · Bekeken: 84
  • mdimerge.jpg
    mdimerge.jpg
    119,1 KB · Bekeken: 72
  • mixer.jpg
    mixer.jpg
    121,3 KB · Bekeken: 70
  • se450.jpg
    se450.jpg
    126 KB · Bekeken: 68
  • samson.jpg
    samson.jpg
    156,5 KB · Bekeken: 77
nog ff fotootje van de multikabels, die mogen ook weg met z'n drieen voor €20,-

Attachments

• multikabel.jpg
    multikabel.jpg
    210,8 KB · Bekeken: 74
ff snel een reply via dit topic omdat ik zo weg moet (antwoord vanavond) en ik de mensen niet TE lang willen laten wachten.
Alle mensen die de spullen willen worden in volgorde van PB binnenkomst 'geholpen' zijn een paar mensen die helaas naast de boot pissen maar heb nog eeen mooie behringer set in de aanbieding, missschien als troost alternatief? :kimono:

De mixer, midibox, mics, koptelefoon, kabels zijn OVB weg, dus PB daarover heeft niet zoveel zin meer..

OK, hoop spullen zijn weg of onder voorbehoud weg, dit is nog over op dit moment.

Samon R11 mic €15
Yamaha DX27 €80,-
Nog wat diverse jack/jack kabels

Er is nog een en ander over, misschien zit er wat bij van je gading..

Samon R11 mic €15

Yamaha DX27 €80,-

Nog wat diverse jack/jack kabels

ADC 2x 10 band EQ €5,-

DIY DJ mixertje in flightcase (25x30x22), mixer werkt denk ik nog wel, kan niet garanderen. €10,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back