tekno track

microphlexx

Affected user
Ik heb eens een technonummer gemaakt.Nu ik juist wat weg ben met dat sidechainen dacht ik dat moet ik vieren met een technonummer.Daarom heet ie ook compressed.Veel luisterplezier..:doei:

Opzich wel leuk, en zal best wel dreunen over P.A. :)
Maar 'k vind 't nogal dof klinken; weinig mid-hoog/hoog. Mag wat mij betreft qua afmixen wat tijd in gestoken worden.
:biertje:

mja...er zit zo veel compressie op, dat het lijkt dat de bitrate van de mp3 op 56 of nog lager zit [nog gecontroleerd maar het is echt stereo 128] :)
Voor mijn smaak dus te veel sidechain .

Mischien een optie om niet alles door de compressor te sturen ?
Dus een beetje ruimte laten voor iets dynamiek ?

Voor de rest is het wel leuk gemaakt....dreunt lekker.
Persoonlijk mis ik een soort van opbouw in het begin en een climax ergens in het stukje.
Ach ja...je kunt het ook beluisteren als 1 grote climax

Hup ,naar het volgende technonummer :D

@Zoidcity:Ja de track is nogal laag uitgevallen maar daar hou ik wel van van veel laag.Je kan wel eens gelijk hebben dat er nog wat kan afwerking in de mix komen alhoewel er niet echt veel geluiden in deze track voorkomen buiten de alles opslorpende bassline.

@richard2000:Ik kon idd nog wat gedaan hebben met de hats kick en lead maar heb bewust gekozen om geen distortion te gebruiken omdat ik dan meer in de schranz richting uit ging gaan zeker met de kick wou ik het kort en kickent houden.Deze doet me meer denken aan ben sims zijn techno van vroeger daar hou ik meer van.

@hilltree:Het is idd iets over de top maar ik vind dit wel lekker in zon zuignummers dat doet de boel wat pompen.Wat je zegt over de bitrate dat zal wss aan het soort geluid liggen van die bassline.En van een echte opbouw is er idd geen sprake maar dat hoor je wel vaak in veel van de rommel die wel gereleased wordt.:mexico:

Bedankt mensen voor het beluisteren alvast..:halleluja

Back