P Peso Nieuwkomer Lid sinds 21 november 2006 Berichten 9 Locatie Wenters 8 april 2008 #1 Als er iemand is die 1 van deze 2 keyboarden eventueel wel wilt verkopen dan ben ik zeer geinteresseerd! Groeten, Bob
Als er iemand is die 1 van deze 2 keyboarden eventueel wel wilt verkopen dan ben ik zeer geinteresseerd! Groeten, Bob
gijs . Lid sinds 12 januari 2004 Berichten 2.442 8 april 2008 #2 ik heb ze beiden niet, maar wel een xiosynth. heb je naast de midi-capabilities ook nog eens een geluidskaart én dikke synth.
ik heb ze beiden niet, maar wel een xiosynth. heb je naast de midi-capabilities ook nog eens een geluidskaart én dikke synth.
P Peso Nieuwkomer Lid sinds 21 november 2006 Berichten 9 Locatie Wenters 8 april 2008 #3 gijs schreef: ik heb ze beiden niet, maar wel een xiosynth. heb je naast de midi-capabilities ook nog eens een geluidskaart én dikke synth. Zie meer... Dat komt momenteel boven mijn budget gok ik
gijs schreef: ik heb ze beiden niet, maar wel een xiosynth. heb je naast de midi-capabilities ook nog eens een geluidskaart én dikke synth. Zie meer... Dat komt momenteel boven mijn budget gok ik