meubeltje

Wat maakt het nou uit of hij stevig op de grond staat of dat hij 10 cm van de grond wordt gehouden door een plaat?
Ik denk dat die plaat alleen maar in de weg gaat zitten. Je kan je stoel ook niet goed aanschuiven lijkt me.

Dit was ook wat mij als eerst opviel aan het geheel. Aangezien je ook al een achterplaat hebt is de vloerplaat niet helemaal nodig. Je zou er als je m toch wilt behouden misschien in het midden een U-vorm (of iets dergelijks) uit kunnen halen, zodat je wel gewoon goed je benen kwijt kan. Wil je dan echter opzij rollen met je bureaustoel, heb je kans dat je in een onverwacht moment je mac van zn plankje afschopt.. Misschien dan dus toch ook nog ff een plankje omhoog maken, zodat je een soort 'kastje' krijgt waar ie instaat, zoals je in je eerste ontwerp ook had, maar dan zonder glasplaat.

Verder, ik weet niet of het de bedoeling is om de ruimte onder de monitoren te vullen met 19" spul, maar in dat geval zou ik ze aan beide kanten recht maken, of aan beide kanten schuin en dan een stuk uit het tafelblad halen. Als je ze nl recht in het rack zet lijkt het me nogal onhandig als je dan aan 1 kant een schuin wandje naast je apparatuur hebt zitten. Verder neem ik aan dat de breedte tussen de twee monitorstands/19" racks groot genoeg is om je 2 beeldschermen tussen te plaatsen?

Back