He gasten,
Ik heb net m'n mpd binnen gekregen.. Met Nuendo krijg ik em gewoon aan de praat icm Battery enkel werken de MMC functies niet. Kheb al vanalles geprobeerd qua instellingen e.d. maar weten jullie hier iets op?
De faders en de knoppen heb ik ook nog niet aan de praat gekregen trouwens..
Khad eerst ook hetzelfde probleem met Reason, altans Reason herkende hem niet. Dus ben ik gaan zoeken op internet en kwam ik der achter dat ik minimaal 3.04 moest hebben (khad 3.0
) dus dies nu een updateje aant downloaden..
Maar het liefst heb ik hem gewoon icm Nuendo! Of moet ik ook een nieuwe Nuendo versie gaan aanschaffen? :confused:
Ik heb net m'n mpd binnen gekregen.. Met Nuendo krijg ik em gewoon aan de praat icm Battery enkel werken de MMC functies niet. Kheb al vanalles geprobeerd qua instellingen e.d. maar weten jullie hier iets op?
De faders en de knoppen heb ik ook nog niet aan de praat gekregen trouwens..
Khad eerst ook hetzelfde probleem met Reason, altans Reason herkende hem niet. Dus ben ik gaan zoeken op internet en kwam ik der achter dat ik minimaal 3.04 moest hebben (khad 3.0
) dus dies nu een updateje aant downloaden..Maar het liefst heb ik hem gewoon icm Nuendo! Of moet ik ook een nieuwe Nuendo versie gaan aanschaffen? :confused: