mp3 winkel online

lol dat legaldownload zijn allemaal derderangs b-artiesten waar nog nooit iemand van heeft gehoord, is volgens mij ook niet helemaal pluis...

Kijk eens in de catalogus van spinnin records. Daar zit veel top 40 materiaal tussen die iedereen wel kent. Artiesten en dj's die goed boeren, weinig derderangs aan.
Naar eigen zeggen doen ze ook zaken met blackhole, maar dat moet ik nog achterhalen.

Feit is dat je zelf iets kan neerzetten, losstaand van de rest.
Dus je hoeft jezelf ook niet te vergelijken met derderangs artiesten, of je moet dat lekker vinden natuurlijk :D

derderangs b-artiesten, met twee linker handen en doof !
(tommy's of this earth unite)

Van muziek wil ik graag genieten, dat genot word meteen om zeep geholpen met mp3 kwaliteit. En daar word ik dan pissig van. Als artiest doe je goed je best om jouw muziek tot een ervaring te maken, en dan maken ze die ervaring kapot door shit geluid. Kijk soms wil je geluiden in je muziek gebruiken die niet hoorbaar, maar wel waarneembaar zijn(subliminal). Ik heb een nr gemaakt met het geluid van tandsteen verweideren erin(thanx tandarts voor het niet gebruiken van de zuiger). Je hoort het niet, maar mensen krijgen altijd een naar gevoel van dat geluid als ze bij de tandarts zitten. Ik heb dat geluid toegevoegd en je hoort het niet, maar als je het weghaalt verdwijnt het nare gevoel uit dat nr. Met mp3 verdwijnt dat+meer. Want er worden gewoon hele frequenties weg gesneden. Alle moeite voor nix.gr.jeroen

Van muziek wil ik graag genieten, dat genot word meteen om zeep geholpen met mp3 kwaliteit. En daar word ik dan pissig van. Als artiest doe je goed je best om jouw muziek tot een ervaring te maken, en dan maken ze die ervaring kapot door shit geluid.
daar kies je dan toch zelf voor, waar maak jeje zo druk over, slecht voor je hart, maar dat moet je ook maar zelf weten.
genieten is ook een kunst, net als zeggen wat je wilt ipv waar jje het allemaal niet mee eens bent.
alsof iemand daarmee aan de gang gaat, maar ja idealisme he, gaat zo voort en erger u blauw, wit en rood. hoezee leven de blanke duinen !

Hier erger ik me niet eens aan ik vind het zonde van je geld. Mijn oren zijn 2 nogal verwende aanhangsels, en ik vind geluids beleving best belangrijk. Kijk ik zeg niet dat mp3 verboden mot worden, maar wel gratis. Ivm de kwaliteit. Ik gebruik mp3 alleen voor de grap uitgaves van mijn muziek. Die bestaat dan uit een videodoos gevuld met 5 bandjes. Die we eerst met mp3 op tape hebben gezet, vervolgens met knipresten van de laatste wiet oogst in een doos stoppen. En dan voor 50 cent als goedkope rotzakbox verkopen limited editie van 1 exemplaar. Vorige keer hadden we hem in een blok basalt zitten die ik met de hand heb uit gevreesd.

erg leuke ideeen, zou icing ook eens kunnen proberen ipv in die box erbij gooien.
mp3 is wel wat beter vind ik dan de oude cassetes, en als kennismaking met de muziek of als achtergrond is het wel oke. veel mensen luisteren geeneens naar muziek , het is meer een "vuller"
is het ook niet soms zo dat je gratis , ter ripping, een nummer in slechte mp3 kunt downloaden waarna , na betaling je het nummer als wav of flac kan verkrijgen?
als het al niet bestaat zou iemand het moeten uitvinden. want mp3 geeft natuurlijk niet de echte ervaring. pas nog gemerkt bij een nummer van pinkployd: op plaat klinkt
ie geweldig, als cd ook goed ,m aar wat te transparant naar m'n zin, als mp3 leek het wel eenandre nummer: wat gecompressed met heel andere nadrukken bv een gitaar die veel te hard eruit kwam en zo.

En dat met de hand uit vrezen was ook echt met de hand(priem, vijl). Vandaar ook de 50cent. Volgende keer gooien we een gouden eikel het publiek in en degene die hem terug brengt Krijgt een singel limited 1 exemplaar met onze slechtste nr's.

ik wil wel zo'n basalt exemplaar, waar moet de vrachtwagen heen. geniaal en.. volledig kopierbeveiligt, och als heer sony dit nog eens kon meemaken, zijn vrekkige vingers zouden krullen van genoegen !

Het oude exemplaar is al 4 jaar geleden verkocht. En het basalt blok woog maar 17kg, dus het viel wel mee. Ik ga niet nog een keer 3 dagen met een priem en een vijl hannesen 1 keer is wel genoeg. De singel weet ik nog niet hoe die verpakt gaat worden. Wordt trouwens een dubbel. We nemen ook een Cd op met de goedkope rotzakband op in de wc van onze studio, met een casio electriese lucht orgel(de moter maakt net zo veel herrie als het orgel. mooi oranje70er jaren plastic) en een myfirst sony drumtoestel/cassette recorder en kleine plastic mic/versterkerjes(feeeeedback).

Van muziek wil ik graag genieten

het geluid van tandsteen verweideren erin

wtf-copy.jpg

Hey, ik maak industrial geen commercieele pop muziek die iedereen mooi moet vinden. gr. Off topic sorry:o:(al weder)

Laatst gewijzigd:
Dance-Tunes.com vernieuwd

Dance-Tunes.com vernieuwd

Dance-Tunes . com is vorige week vernieuwd, echt een grote verbetering met de vorige. Ze verkopen nu ook 320 kbps tracks. Echt een hele dikke site geworden...

Back