Joey Lazer
Ingeburgerd
lol dat legaldownload zijn allemaal derderangs b-artiesten waar nog nooit iemand van heeft gehoord, is volgens mij ook niet helemaal pluis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Van muziek wil ik graag genieten, dat genot word meteen om zeep geholpen met mp3 kwaliteit. En daar word ik dan pissig van. Als artiest doe je goed je best om jouw muziek tot een ervaring te maken, en dan maken ze die ervaring kapot door shit geluid. Kijk soms wil je geluiden in je muziek gebruiken die niet hoorbaar, maar wel waarneembaar zijn(subliminal). Ik heb een nr gemaakt met het geluid van tandsteen verweideren erin(thanx tandarts voor het niet gebruiken van de zuiger). Je hoort het niet, maar mensen krijgen altijd een naar gevoel van dat geluid als ze bij de tandarts zitten. Ik heb dat geluid toegevoegd en je hoort het niet, maar als je het weghaalt verdwijnt het nare gevoel uit dat nr. Met mp3 verdwijnt dat+meer. Want er worden gewoon hele frequenties weg gesneden. Alle moeite voor nix.gr.jeroen
daar kies je dan toch zelf voor, waar maak jeje zo druk over, slecht voor je hart, maar dat moet je ook maar zelf weten.Van muziek wil ik graag genieten, dat genot word meteen om zeep geholpen met mp3 kwaliteit. En daar word ik dan pissig van. Als artiest doe je goed je best om jouw muziek tot een ervaring te maken, en dan maken ze die ervaring kapot door shit geluid.
Van muziek wil ik graag genieten
het geluid van tandsteen verweideren erin
(al weder)Van muziek wil ik graag genieten, dat genot word meteen om zeep geholpen met mp3 kwaliteit. En daar word ik dan pissig van.