• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MiniMoog model D, Emu SP1200 en gratis 3 drummodules??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tubrecht

Ingeburgerd
Hallo allemaal,

Wegens het beeidigen van de hobby, te koop;

MiniMoog model D, 1ste eigenaar, model dateert uit 1978 en verkeerd in perfecte staat (zie foto's, op een paar kleine minimale smetjes op het hout na dan) Inclusief de originele manuals uit die tijd. De bon heb ik helaas niet meer. Technisch 100%, dus geen gebreken, alles werkt. Altijd rookvrij en stofvrij gestaan!
Prijs 2600,-

Emu Sp1200, 2de eigenaar, eigenlijk nog nieuw, dat voel je aan de knoppen. Geen gebruikerssporen en dus ook technisch 100%, dus geen gebreken, alles werkt. Altijd rookvrij en stofvrij gestaan!
Prijs 1400,-

De voorkeur gaat uit naar een gezamenlijke verkoop van de Moog en de SP1200 en dan zijn de 3 drummodules GRATIS!! (zie foto's), beter kan toch niet lijkt mij?
Het gaat om een Roland rhytm 55, Roland CR8000 en een Sakata dpm 48.

Opsturen lijkt mij geen goed plan!, omgeving Meerkerk (Zuid-Holland).

Sla je slag zal ik zeggen!

Wel alleen serieuze mensen graag....afspraak = afspraak.

Geen reserveringen van een week/weken etc.

Geniet van de foto's

Pffff, dat was mijn commercieel verhaaltje, hoort erbij als je iets wil verkopen heb ik mij laten vertellen :mexico:

Foto's erbij

Foto's erbij

De foto's gaven problemen, dus hierbij nog een poging!!

Attachments

• Moog1.JPG
    Moog1.JPG
    73,6 KB · Bekeken: 117
  • Moog2.JPG
    Moog2.JPG
    78,2 KB · Bekeken: 109
  • SP1.JPG
    SP1.JPG
    72 KB · Bekeken: 111
  • SP2.JPG
    SP2.JPG
    62,9 KB · Bekeken: 118
  • Roland.JPG
    Roland.JPG
    48 KB · Bekeken: 112
nog een foto

nog een foto

nog een foto van de cr8000 en de dpm48

Attachments

• drum.JPG
    drum.JPG
    79,1 KB · Bekeken: 108
Drummodules

Drummodules

En ja, natuurlijk werken de drummodules allemaal, laat dat geen misverstand zijn!

Veel reacties, weinig mensen met geld

Veel reacties, weinig mensen met geld

Iedereen bedankt voor het reageren................veel maar dan ook heel veel mensen die mooie dingen willen, maar het geld niet hebben...........in dit geval was de eerst de beste en het meest serieuze...........

:slotje::slotje::slotje::slotje::slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back