• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] moog micromoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
echt leuke synth, diepe bass, maar ook lekker schreeuwend filter, resonantie, dat willen de buren niet weten! audio in enzovoort, forumprijs 550 - en nu niet zeggen dat ik jullie niet verwen

Last edited by a moderator:
ok, ik trap 'm omhoog, maar dat is voor jullie bestwil. deze synth is echt een leuke freakbak, met een prima moog-sound.
voor het trappen doe ik er dan wel een origineel manual bij. en nog steeds voor 550. geloof me: is een koopje.
ruilen voor een virtueel analoge synth (evt rack) of goede effectenbak (goede) kan ook.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back