Microsoft heeft pas aangekondigd dat ze de complete source van windows leveren aan overheden en grote internationle bedrijven. Incl. een mannetje die uitleg kan geven.
En ja, het blijft altijd klooien met windows. Maar een goede oplossing is het programma Norton Ghost (voor de gene die het nog niet kennen) Met dit programma kan een exacte copy maken van een partitie (lees: hardeschijf) Als er iets mis is dan kan je die copy in 10 minuten terug zetten en je kunt weer aan de slag. Ook kan je 2x windows op 1 PC zetten. De ene installatie gebruik je voor spelletjes/internetten/etc, de andere gebruik je voor audio.
(het progbleem met de windows installatie cd kan je ook verhelpen. Nog beter is je windows CD naar de hardeschijf kopieren, dan heb je die CD nooit meer nodig) Windows kan je nog behoorlijk naar je hand zetten, maar het kost een hoop gedoe en GEDULD.
Zelf vind ik windows XP heerlijk, mits ik al die fancy shit uitzet.

(wat overigens met een kleine handeling kan)
Microsoft, wanneer leren jullie nou eens wat ECHT gebruiksvriendelijk is?????
Oh, btw, ik heb mijn Delta 1010LT binnen en geinstalleerd. Tot nu toe lijkt hij in een (1!!) keer goed te werken. Maar aangezien ik nog niet zo'n audo held ben zal ik misschien in de toekomst nog dingen tegen komen die niet kloppen. Tot nu toe heb ik alleen softsynts aangestuurd met een masterkeyboard. Latency lijkt oke. Met de KXdrivers icm. SBlive had ik wel problemen.