Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier het rijtje uit de raven. Ff gauw om 0:25 opgenomen. Er zitten er nog meer in, zal nog wat zoeken binnekort.
:Een typisch ''Oooh!'' sampeltje, in 32kHz en in Wav mono. Vers geplukt uit begin jaren 90.![]()
Een typisch ''Oooh!'' sampeltje, in 32kHz en in Wav mono. Vers geplukt uit begin jaren 90.![]()

(Ik probeer juist iets anders op sample cd's te vinden dan die oooooh en
yeahs en funky drop the beat alright masterblaster hit it waar ze vol mee staan.)
Mischien is de opper-OOOh van Yello een idee![]()
Was dat niet "Oh yeah" ?
HOe heet dat jaren 80 nummer ook alweer met zo'n yello achtige trompet en dan YEAH.. ta ta ta ta ta er zong geloof ik ook nog een vrouw in (featuring nogwat...)?

oh yeah je hebt gelijk,
wat een vreemde muziek was dat eigenlijk, nooit meer iets van gehoord ook.
was dat niet gemaakt door een of andere obscure miljonair?
http://www.youtube.com/watch?v=8Q7FFjUpVLg
)

Hoezo niet? Wat is er mis met "ooh" samples, behalve dan het feit dat er allerhande lieden zijn die hier van die horse nrs posten in de hoop lollig gevonden te worden...@resonance: ik waardeer altijd jou nuchterheid.maar ik kan deze topic nauwlijks nog "serieus" noemen.
Hoezo niet? Wat is er mis met "ooh" samples, behalve dan het feit dat er allerhande lieden zijn die hier van die horse nrs posten in de hoop lollig gevonden te worden...

Nee natuurlijk. dood normale vraag...
Een sample waarvan niemand weet wat hij bedoeld, en dan
ook nog in .wav 32KHz. Tamelijk hilarisch. Temeer als je jezelf
ook nog een semi grappige nickname aanmeet.
dat vraagt inderdaad om serieuze reacties.
Weet iemand de naam van dat ene winkeltje daar in de Randstad en omstreken?
Jeweetwel, waar ze die dingen verkopen.
groeten, Sjaak Fietsbanaan.
Hoezo niet? Wat is er mis met "ooh" samples, behalve dan het feit dat er allerhande lieden zijn die hier van die horse nrs posten in de hoop lollig gevonden te worden...

deins;959080 wat ik on-topic al zei schreef:Ach wat, bij de éérste sample die ik verstuurde was ik op een oude sample-CD, "Mega Sample Pack", "Double 2CD Pack" voor gebruik bij Windows 95 of 98gaan zoeken achter een Oooh sampletje ...
Ik vond deze wel geslaagd, gezien het hoge Oooh-gehalte en de subtiele gebruikersnaam van de topicstarter ...
Het is dus wel degelijk een sample die komt van een comerciële sample-CD ...
Bovendien mag je die sample enkel gebruiken in niet-comerciële toepassingen naar 't schijnt ...
Misschien wordt het nog MEGA ook ...