Hoe ziet jou gemiddelde weekend(avond) eruit???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
...Vrijdagmiddag op mn werk heb k alweer zin in t weekend...

De laatste tijd bestaan mijn weekendavonden uit de volgende ingredienten :

In random order :

- Bier
- Sigaretten
- Video/televisie kijken
- Pizza + salade
- Muziek luisteren
- Muziek maken (na een aantal alcoholische versnaperingen om pakweg 0.00 en dan een uur later een soms gaaf nummer af te hebben en aangeschoten te editten in mn PC en het de volgende dag toch nog erg goed klinkt...)
- (Uit)slapen

....Hmmm---shit ik moet toch maar weer ns gaan stappen denkik...

Ah vandaar dat k geen vriendin heb!:stupid 8)

in ieder geval bijna elke vrijdagmiddag borrelen in cafe de stad in het Utrechtse stadje U..... kunnen we er geen DSF borrel van maken? ;)

en het weekend heeft in ieder geval wel steeds meer videos en steeds minder uitgaan....muziek maken doe ik vaker 's avonds door de week, of op zondag.....

Olaf

Beetje per weekend verschillend, maar om het toch maar even te vermelden.

- Vrijdagavond bij vrienden thuis
- Zaterdag werken (ben nog student, dus helaas)
- Zaterdagavond stappen
- Zondag of moutainbiken, tennis of TV
- Uiteraard alles afgewisseld met veel muziek maken.
- En natuurlijk tussendoor Bier en vette zooi.

It's nice to be MR Banana World!!! *D

Veel Palm en Bordeaux drinken, experimenteren met de Reaktor synthesizers [wat zijn ze toch goed en gaaf!],: rommelen met heel veel Trackjes tegelijkertijd,
.. en nadenken over de zinloposheid van het Leven!..:) saai he.
[n.b. TIP: de Bordeaux is van Euroshopper: de beste wijn die er is en maar 2 euro zoveel]

Ai ai ...

Drinken en naar een monitor kijken! : dat werkt niet fijn volgens mij....

ach ja, Mozart, Moussorgsky, Janis Joplin.. noem maar op. ze dronken allemaal tijdens hun werk en het heeft goede resultaten opgeleverd...:D

in een bizar weekend:

donderdagavond: stappen
vrijdagavond: stappen
Zaterdagavond: stappen
zondag: uitslapen :)

maar meestal:

vrijdagavond: cafe/kroegje pakken
Zaterdagavond: uit of bij vrienden bieren :biertje:
Zondag: muzieken

na dat ik chagerijnig en moe thuiskom om half 6 ga ik naar boven om vervolgens maar eens op het dsf te kijken... Tot het eten gebeurt dit. Hierna van 8 tot 10 pingelen (en msnnen tussendoor met mun vriendin...) en daarna van 10 tot 11 CSI kijken... Om 11 uur nog ff DSF en andere forums afbladeren en dan rond 12en naar bed om op zondag weer rond de klok van 11 te ontwaken uit een diepe slaap.

Zondag:
Tja, rustig ontbijten, niet te moeilijk doen allemaal... Dan rustig pc aanzetten en weer eens dsf en forums afbladeren. Hierna pingelen en lekker douchen. Vervolgens beetje tweaken en voice msnnen en dan is eht al weer etens tijd :D

De rest van de avond met mun vriendin op msn doorbrengen en ja dat was het dan alweer...

Bij haar zijn en met haar naar de bios etc. wil ook wel eens gebeuren maar meestal gebeurt toch bovenstaande...

Of ik heb in het verkeerde topic zitten typen, of ik moet wel heel vergeetachtig zijn, maar ik weet toch bijna
zeker dat ik hier ook vermeld had wat ik in het weekend doe.

Nauw ja, het kwam neer op laat naar bed, laat weer opstaan, de meeste tijd zit ik op m'n kamer en maak muziek en lees email/forums. Af en toe tussendoor wat tv kijken.

Mijn weekend is ongeveer 36 flessen bier en een keertje Kebab van Tolga (Shoarma Aladin)
Meer weet ik eigenlijk niet...

O ja, in mijn onderbroek rondhuppelen en af en toe een paar VCOs detune. :P

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mijn weekend is ongeveer 36 flessen bier en

!!!36!!!!

Zo heee..ik dacht dat ik er wat van kon!!!:biertje:

in het weekend ben ik heel erg koel en zo... enne dan ben ik dj en producer tegelijk... ik zie er dan heel koel uit met m'n gliiter blouse en achterovergekomde haren achter die turn tables enzow en dan draai ik hardcoreacidtechjazznojunglebeats weet je wel... en dan ga ik heel veel bier drinken en dan heb ik succes en ben heel populair bij de chicks zeg maar... *D ook...
zoiets... erm... :erm:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
in het weekend ben ik heel erg koel en zo... enne dan ben ik dj en producer tegelijk... ik zie er dan heel koel uit met m'n gliiter blouse en achterovergekomde haren achter die turn tables enzow en dan draai ik hardcoreacidtechjazznojunglebeats weet je wel... en dan ga ik heel veel bier drinken en dan heb ik succes en ben heel populair bij de chicks zeg maar... *D ook...
zoiets... erm... :erm:

Haha maar door de week ... ;)

Doorde weeks is het 6 uur thuis komen meteen eten en dan naar boven eerst langs de computerkamer ff forumen en dan meestal un uur of half negen maar eens naar m`n kamer, cpu aan doen en dan tot meestal een uur of 1 à 2 klooien met de muziek en de volgende dag om 6.40 er uit en in het weekeind is het meestal ff bieren bij DVE avond`s en overdag muziek maken/klooien en zondag en 1 andere avond in de week (do/vr of zat) werken in het Patronaat, beetje de boel belichten of geluid gegelen.

Weekend wordt nuttig besteed door een beetje werk. Stop je in het weekend helemaal, heb je natuurlijk geen zin meer op maandag :D
Tussendoor wordt er telkens even ge-dsf-ed en 's avonds zien we meestal wel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back