Tremor - Breezer Sletje

Tremor

Master Chief
Gasten en Gastettes,

In opvolging van het MV8000 loves Korg R3 drieluik de laatste nieuwe productie. Voor de verandering gefilmt met een Fish-Eye.

Er moeten nog vocals in. Zit te denken aan [Red Light District-Anthony Rother] achtige stem.

Thema: Breezer Sletje. Als iemand inspiratie heeft of hem wil vullen ga ik graag een Collab aan. Medio zomer 2008 komt er een CD aan.

http://www.youtube.com/watch?v=E1xvCA8NpsM

Checkom! 8>

Grappige track wel....hter titel voegt weinig tot niets toe en de track zelf is erg statisch.

Er moet om te blijven boeien echt wat meer actie in de mix komen. Verder varieer je wel leuk met geluiden enzo.

Ik denk overigens dat de track anders zou overkomen zonder die video erbij.....al dat gehoover met een camera over die gear voegt erg weinig toe en ik denk zelfs dat als je je aandacht op de muziek kon houden in plaats van deels te worden afgeleid door de clip dat het beter zou over komen.

Vind wel dat je op de één of andere manier een compacte sound hebt weten te creeren die absoluut kan werken. Ik miste een beetje de frisheid door gebrek aan een gevarieerde mix.

Dat bedoel ik, track is nog niet af en natuurlijk is altijd elke opmerking + of - welkom.

Niet statisch = geen pomp :)

Youtube Video: hit 500+ views binnen 8 uur
Forum Thread: enkel audio 50 hits in één week (if you're lucky)

Kwestie van keuze in marketing gereedschap :) Dat zouden meer mensen moeten doen.

Ik ga verder sleutelen. Het was ook maar 2 uurtjes werk tot nu toe. Thanxxxxxxx

Laatst gewijzigd:
Back