Goedendag, Synthforum Mensen
ik zal ff kort uitleggen wat de bedoeling is want ik heb advies van mensen nodig omdat ik er niet meer uitkom.
ik heb een studiotje
Gear:
Rhode nt1a
Focusrite trackmaster pro
Lexicon mx200
Tapco s5 boxjes
Yamaha mixertje 124c(alleen voor terughoren zit niet in de setup)
pcr-500
Yahama dx27
M-audio Firewire solo
het gaat om de m_audio firewire solo leuke kaart ovegerins veel plezier mee
hij is 24/96 ik wil graag 24/192 wat is een kaart die aan te raden is het gaat om 1 vocaal 1 input dus maar ik weet bij god niet wat ik moet allemaal geluidskaarten op de markt en ging op onderzoek uit en raakte de weg kwijt ik dacht aan RME maar die is adat en juist geschikt voor meedere tracks opnemen en bij mij gaat het om 1 mic wat is een goede kaart met een lekkere sound budget tot 800/1000 euro
met vriendelijke groet,
Kaan
ik zal ff kort uitleggen wat de bedoeling is want ik heb advies van mensen nodig omdat ik er niet meer uitkom.
ik heb een studiotje
Gear:
Rhode nt1a
Focusrite trackmaster pro
Lexicon mx200
Tapco s5 boxjes
Yamaha mixertje 124c(alleen voor terughoren zit niet in de setup)
pcr-500
Yahama dx27
M-audio Firewire solo
het gaat om de m_audio firewire solo leuke kaart ovegerins veel plezier mee
hij is 24/96 ik wil graag 24/192 wat is een kaart die aan te raden is het gaat om 1 vocaal 1 input dus maar ik weet bij god niet wat ik moet allemaal geluidskaarten op de markt en ging op onderzoek uit en raakte de weg kwijt ik dacht aan RME maar die is adat en juist geschikt voor meedere tracks opnemen en bij mij gaat het om 1 mic wat is een goede kaart met een lekkere sound budget tot 800/1000 euro
met vriendelijke groet,
Kaan

.
ja, dat "rot op met je gearlist" was een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar opnemen op 24/192 is inderdaad niet zo slim. Je belast je pc en harddrive wel heel erg voor iets wat je naar alle waarschijnlijkheid niet zal horen.