Gezocht: Korg Z1

Status
Please reply by conversation.
Was de Z1 zo overtuigend? :D

Dank je wel, maar de MS2000R heb ik inmiddels gevonden. Hier vlakbij zelfs :) Dus eigenlijk zoek ik alleen een Z1 nog.

Mijnheer de moderator: Mag de titel aangepast? Of mag deze thread op slot dat ik een nieuwe typ? Want de MS2000R staat nogal sterk in beeld en de Z1 helemaal niet :)

Ik kan je een Korg Z1 aanbieden met bij behorende case, handleiding, Orginele memory kaart, plas 3 compact-flash kaartjes met pcmcia adaper maakt een totaal van 4 memory kaarten.

Plus de orginele Z1 2004 editor, met de coole functie om random patches te genereren. Waardoor zo'n hoeveel hij memory kaarte goed van pas komt. Creeer geluiden die alleen uit een Z1 komen kunnen!

Ik kan je een Korg Z1 aanbieden met bij behorende case, handleiding, Orginele memory kaart, plas 3 compact-flash kaartjes met pcmcia adaper maakt een totaal van 4 memory kaarten.

Plus de orginele Z1 2004 editor, met de coole functie om random patches te genereren. Waardoor zo'n hoeveel hij memory kaarte goed van pas komt. Creeer geluiden die alleen uit een Z1 komen kunnen!

een 2004 editor was da...?
intresse
een random patch generator lijkt uit een vst te komen ..
info ?
:engel:

ik heb m ook sinds december
inspiratievol
aleemn battery byna ,..dxxd minder snel vervangen

Status
Please reply by conversation.
Back