[gezien] Microwave 1 met 2 soundcards

Ja, maar het bieden is begonnen hoor... Staat al op + 300 nu. Blijft een koopje. Een aanrader voor eenieder die nog geen MW1 heeft en van rauwe klanken houdt.

Nee, het zou hem twee eurootjes kosten. En twee eurootjes is veel geld 8o)
Jammer EDP, want als je het dan toch echt niks had gevonden, had je hem voor meer in Nederland kunne verkopen...

Origineel geplaatst door ><i
JAMMER!

1 eurootje ... 1 eurootje en je had hem

935666800 Waldorf Microwave 1 mit 2 Soundcards EUR 334,00 27 Beëindigd

nee ik denk het niet iemand had autobod aangezet ik heb het van 261 tot 333 geprobeerd dat vond ik genoeg

ik krijg net een mailtje van iemand(duitser) voor een microwave 1 met vier kaarten voor 370€ is toch ook redelijk?

ja is inclusief verzend. ennuh cosko ik denk dat ik hem zelf neem:)

wat is triuwens de prijs van die bakken in nederland? ook toch tuusen de 350 en 400?

Balen voor mij EDG (hahahaha coZko) ;)

In Duitsland is het spul gewoon een stuk goedkoper. daar zijn er gewoon meer verkocht. In Nederland is 350 ook heel redelijk, maar je krijgt er ook nog een paar kaarten bij. Die kunnen best interessant zijn, lijkt me.

Ik lees je bevindingen wel, als je hem eenmaal hebt.

In Nederland is volgens mij een prijs van 1000 Nederlandse guldens normaal voor een kale. Feedback Rotterdam verkoopt hem rond de 1800 Hollandse florijnen. Voor dat geld mogen ze de mijne ook wel hebben, krijgen ze er nog midikabels bij ook :D

over 34 min gaat er een waldorf microwave XT voor 699 Euro weg in org verpakking :) op ebay.de

Origineel geplaatst door marcuuu
over 34 min gaat er een waldorf microwave XT voor 699 Euro weg in org verpakking :) op ebay.de

Mijn XT verkocht aan 'bepaalde iemanden' hier op het forum voor 650. Dus echt heel scherp vind ik die prijs niet ;)

650 is ook gewoon goedkoop er staan er trouwens ook van bieden van af 700 Euro geregeld.

Origineel geplaatst door marcuuu
650 is ook gewoon goedkoop

Was ook een forumprijsje ;)

Bovendien hoef ik er niet rijk van te worden en had ik er zelf ook niet al te veel voor betaald dus....

Misschien lichtelijk off-topic, maar weet iemand hier ook of de micrwave 1 een beetje fatsoenlijk met de xt te bedienen is? Als soort midiknoppenbakkie dus. Elke keer namelijk als ik zo'n mooi oranje monster zie zegt er een stemmetje in mijn hoofd, kopuh kopuh kopuh! ;)

owhhh ok, op die manier, is nie zo gek idd, daar had ik nog niet aan gedacht.
Van de andere kant, 2 microwaves is natuurlijk errug leuk maar ook beetje overdreven, iets voor de toekomst :D

Back