• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

fourier

FFT
Ik ben mijn studio aan het opruimen en heb een aantal items te koop. Alles kan worden opgehaald in Amsterdam of kan worden opgestuurd maar kosten zijn voor de koper.

DBX miniPre (2 samen in 1 koop). €60,-
Ik kan helaas de adapters niet vinden en kan ze daarom niet testen. Ik heb beide pre-amps destijds werkend opgeslagen en verwacht ook dat ze het gewoon doen maar kan het niet garanderen. Daarom de lage prijs. Worden alleen samen verkocht. Ze zijn weinig gebruikt.

Audient iD-22 Geluidskaart - Audio Interface. €200,-
De Audient iD-22 verkeert in zeer goede staat en werkt 100%. Ik heb hem slechts 3 keer gebruikt voor een project en daarna opgeslagen. Geen krassen oid.

Boss PH-2 (DEFECT) Analoge Phase Shifter pedaal €50,-
Geen idee wat ermee aan de hand is. Ooit gekregen bij een andere aankoop maar heeft het nooit gedaan en is in de kast beland. Misschien is het iets kleins maar ik heb niet de kennis (en zin) om het te fixen. Hopelijk kan iemand de onderdelen nog gebruiken of de behuizing (deze heeft lichte gebruiksporen)

Kiwi Technics Patch Editor Plus - multi synthesizer editor. €450,-
De Patch Editor verkeert in zeer goede staat en functioneert 100%. Geen krassen oid. Komt met de originele adapter. Ik dacht dat ik ook nog de originele doos had maar die moet ik even opzoeken. Dit is een exemplaar met een snellere CPU en groter geheugen. Je kunt er de volgende synthesizers mee bewerken:
Fender Chroma Polaris
Cheetah MS6
Kawai K3m
KiwiTechnics Kiwi-3P Upgrade
KiwiTechnics KiwiSix Upgrade
KiwiTechnics Kiwi-106 Upgrade
Organix Midi 3P Upgrade
Moog Slim Phatty / Little Phatty
Korg DW-6000
Korg DW-8000 / EX-8000
Korg DSS-1
Korg DSM-1