• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CP-33 / (Pimp my) Jaspers Stand

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Eclectus

for world peace
Te koop wegens "ik doe er toch niks mee":

YAMAHA CP-33 Stagepiano
Sterke kanten: lichtgewicht (slechts 19 kg),goed aanvoelend toetsmechaniek, stevige constructie

Nieuw gekocht op 15/06/2007, nog garantie tot 15/06/2008! In nieuwstaat, met alle accessoires, handleidingen en originele verpakkingsmaterialen.

Vraagprijs 1000 Euro (nieuwprijs was 1250 Euro)

JASPERS 3M 140 met veel extra's
Sterke kanten: lichtgewicht (Alu constructie), stevig (glasvezel verbindingen), aanpasbaar voor zowat elke setup. Dit is de Rolls Royce van de keyboardstands!

Vele extra's: 3 extra halterparen, een partituurstand, een microfoonarm, een houten platform van 20cm x 20cm (voor de muis of de lavalamp), extra buizen en connectors

Vraagprijs 300 Euro (nieuwprijs is 380 Euro)

Alles is vrijblijvend te bezichtigen en op te halen in Leuven. Sorry, geen verzending per post...

Attachments

• CP33.jpg
    CP33.jpg
    55,9 KB · Bekeken: 160
  • Jaspers1.jpg
    Jaspers1.jpg
    56,5 KB · Bekeken: 133
  • Jaspers2.jpg
    Jaspers2.jpg
    39,4 KB · Bekeken: 133
Opties voor de Jaspers ook afzonderlijk te koop. Deze kunnen wel op de post, verzendkosten zijn voor de koper. Doe me een bod!

CP-33 is gereserveerd.

Jaspers inclusief alle opties mag weg voor 250 Euro.

CP-33 terug in de verkoop voor 900 Euro. (Ik kreeg een goed bod van forumlid lvercaut, maar deze laat verder niks van zich horen...)

Beste mod, gelieve een slotje op deze thread te zetten. Ik heb besloten heel wat meer te koop te zetten en zou dat liefst in een nieuwe thread doen. Thanks!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back