Gezocht: Millennium (legaal)

wesko

Artificial sounds R real
Hoi,
ik heb een Akai S2000 en Win XP op een PC met SCSI. Ik probeer online Millennium te bestellen op http://www.rpgfan.demon.co.uk/y2k.htm maar ik krijg:
- 404 error
- we do not deliver in Europe by blabla
- order = $0,00 plus $12 verzendkosten :stupid

Is er een (andere) manier?

Mmm, ik weet dat ik wel 's met de maker heb gemailed. Hij is ook op de akai mailinglist te vinden (maar daar ben ik al jaren niet meer van de partij).

Via een mailtje zou het moeten lukken. Ik heb 't programma wel eens gezien en 't zag er heel ok uit. Schijnt ook best stabiel te zijn...

Groeten!

Jasper

Wil je de knipfunctie e.d. ook gebruiken of gaat het je puur om samples
lezen en dumpen, want dat gaat ook gewoon met alleen soundforge en
scsi..

Origineel geplaatst door 20hz
Wil je de knipfunctie e.d. ook gebruiken of gaat het je puur om samples
lezen en dumpen, want dat gaat ook gewoon met alleen soundforge en
scsi..

Eigenlijk wel ja... en alle instellingen effe sneller invoeren, met 17 keygroups word ik een beetje gek. Waarom luistert de S2000 ook niet naar de MIDI berichten bij het invoeren van lo en hi noten van een keygroup - is razendsnel.

Op zich bedankt voor de tip, ik zou eerst dat aan de praat moeten hebben inderdaad en dan weer verder kijken. Wel raar verder - is er iemand die wil betalen, kom je op zo'n kromme site :(

Probeer anders even die gratis oudere versie.

(Die heb ik anders ook nog wel op een CD gebackupped)

Origineel geplaatst door fuse
Probeer anders even die gratis oudere versie.
(Die heb ik anders ook nog wel op een CD gebackupped)

O graag, ik koop hem toch wel maar dan kan ik aan de slag... Valt het te FTP-en?

Het is gewoon een klein win32 programma.

Het is van 2001 maar nog goed genoeg. En wil je iets beters dan koop je het maar. Deze was gewoon gratis voor niks.

En aspi32 zooi moet je bij www.adaptec.com halen.

Attachments

• millennium.zip
    130,4 KB · Bekeken: 119
Origineel geplaatst door fuse
Het is gewoon een klein win32 programma.

Het is van 2001 maar nog goed genoeg. En wil je iets beters dan koop je het maar. Deze was gewoon gratis voor niks.
En aspi32 zooi moet je bij www.adaptec.com halen.

Okee ik zal het eens proberen! Bedankt!

Het werkt hoor, gewoon via de ZIP drive de PC aan de extension kant van de ZIP en de sampler aan de PC kant van de ZIP drive (zo past dat volgens de paus;) )...

In elk geval zie ik van alles. Ik snap er nog geen :kont: van maar ik kom er denk ik wel uit. Effe kijken of ik alles naar de PC kan halen en backuppen en editen en zo.

SoundForge wil niet echt connecten met de sampler trouwens. Als ik de Akai S2000 selecteer dan kun je alleen via MIDI praten en de SCSI radio button gaat op grijs :confused:

Back