Nord rack 2 os updaten... maar hoe ?

LSDeef

Pulsecore king !
Ik heb dus flink gezocht op SF maar ben nog niks tegengekomen.

Ik wil dus mijn Nordrack 2 updaten naar het laatste os. Hij heeft nu 1.06
Heb geen idee welke de laatste is, maar weet wel dat er in ieder geval al meteen na de punt een cijfer staat :P (en geen 0).

Weet iemand in godsnaam hoe ik dit gaan moet gaan pakken?

-waar kan ik het laatste os bemachtigen ? (misschien iemand hier op SF die hem heeft ?)

-Hoe doe ik het os dan updaten ?

Alvast bedankt....

Ik heb even voor je zitten kijken en volgens mij moet is de meest recente versie 3.04.

Je moet even op de volgende link klikken (http://www.clavia.se/main.asp?tm=Products&clpm=Nord_Electro_2&clnem=Software_Updates).
Daar staat het een en ander uitgelegd, ik neem aan dat je deze site al hebt gezien. Maar als het goed is moet het zo lukken.

!!! Wanneer je van versie 1.x of 2.x naar hoger wilt (3.04) moet je wel alle samples opnieuw installeren die je voorgaand hebt gedownload.

Laat me maar weten of het gelukt is :biertje:

The software upgrade is shipped on an EPROM chip.The software EPROM is easy to install, no soldering is needed. For warranty and safety reasons, this work must however be done at an authorized Nord Lead service center/dealer. For price and further information, please contact our local distributor in your country.

Maar geen kwestie van even downloaden en upgraden dus. :frons:

Inderdaad en maandag even belen naar M-Works te Rotterdam of ze nog een IC hebben. De kans is echter klein. De laatste update was, geloof ik, in 1998...

Eh, wacht even, de TS'er hoeft niet te updaten, want die zit al op 1.06!

Wout

Back