• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TKA: MAM MB33 MkII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tja, dan is 150-160 euro ook een mooie tweedehandsprijs, toch? ik zei maar wat.

het gekke met mam is dat er af en toe ineens wat gedumpt wordt (is al weer een tijdje gelden hoor), onder de naam mam of onder de naam next, nog goedkoper.
vooral de vf11, de rez30 en de mb33 1 (naar mijn idee leuker dan de 2) zijn af en toe super goedkoop geweest, vaak via music store koeln trouwens, daar heeft die herbert goede contacten denk ik.

Origineel geplaatst door Leo
tja, dan is 150-160 euro ook een mooie tweedehandsprijs, toch? ik zei maar wat.

het gekke met mam is dat er af en toe ineens wat gedumpt wordt (is al weer een tijdje gelden hoor), onder de naam mam of onder de naam next, nog goedkoper.
vooral de vf11, de rez30 en de mb33 1 (naar mijn idee leuker dan de 2) zijn af en toe super goedkoop geweest, vaak via music store koeln trouwens, daar heeft die herbert goede contacten denk ik.

Ah, wist ik niet, maar hoe bedoel je gedumpt? Dat iemand in nederland daar groot heeft ingekocht? of dat er nog wat voorraad was in duitsland die niet op wilde ?

MAM mb33 mk 1 of mk2

MAM mb33 mk 1 of mk2

hallo,

waarom is een MAM mb33 MK 1 leuker dan een MK II ?
...ik dacht juist dat ik op zoek moest naar een mk II ipv een mkI omdat de MK II extra een subosccilator en distortion heeft en een echt 18db filter net als in de 303 in tegenstelling tot het 24db filter van de MK I , ben benieuwd,

groetjes,
r & b.

Laatst gewijzigd:
ik word hier gewoon gedwongen off topic te blijven!
24db vind ik ook niet slecht. ik was niet op zoek naar een tb.
de 1 klinkt veel en veel vuiler dan de 2, de waveform is traploos instelbaar. en als ik een suboscillator wil, vraag ik wel of mijn vrouw even mee-neuriet.

Origineel geplaatst door sander
En de MKII kan je ook als midicontroller gebruiken. Alle draaiknoppen zenden CC's uit.

Fun in reason :)

subtractor, learn from midi, en gewoon de cutoff/resonance knoppen bv instellen ervoor :)
Hoef je geen labeltjes meer te hangen op pocketdials of andere generieke controllers ;)

Re: Ok, niet te lange discussies hier over de prijs aub

Re: Ok, niet te lange discussies hier over de prijs aub

Origineel geplaatst door ><i
Ok, niet te lange discussies hier over de prijs aub :smeris:

oke?

Ik zal het voor de tweede keer vragen..... niet te lange discussies hier over de prijs ed. aub

ff vraagje

ff vraagje

hoop dat ik iets mag vragen =( .... ?

kun je hier ook gezellige diepe warme groovy grooves/basslijntjes mee programmeren (naast tb-303 acid) ?

ben erg benieuwd

mvg, r & b .

Tuurlijk mag je iets vragen, maar het kan ook via pb of mail.
Anders krijg je voor je het weet een hele discussie over de MAM MB33 MkII.

Daar kun je dan beter een thread aanmaken in het hardware forum.
Dan kunnen anderen ook met de discussie meegaan, vandaar dat we af en toe vel reageren op offtopic posten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back