SCI SixTrak draad [info & rest]

Ja ergens hoog in de 3000, nu onthoudt ie tenminste zijn (midi) instellingen na uit/inschakelen, gemak dient de mens ;)

Ja ergens hoog in de 3000, nu onthoudt ie tenminste zijn (midi) instellingen na uit/inschakelen, gemak dient de mens ;)

Yep, want als je hem een maandje niet gebruikt hebt ben je geheid de combinatie weer vergeten....ik wel na meer dan tien jaar in ieder geval...:kont:

hoe kan je zien welke versie rom je hebt, ik lees iets over Track Record + 5 maar in display gebeurt er niets. Stuurt de Sixtrak de romversie dan via midi weg ofzo? Any help is appreciated!

Cheers, Jeroen

Hoe kan ik mn software versie van mn sixtrak achterhalen. Ik lees iets over Trackrecord + 5.Heb het geprobeerd maar er verschijnt niks anders in mn display dan dat er stond. Dien ik in een service mode de sixtrak op te starten? Hoe werkt het?

dank, Jeroen

Ik heb een 610E met sn: 000836

te jong om sw versie in display te tonen?

jeroen

Hallo,

Heeft iemand de eprom image van firmware v11 voor mij?

Alvast bedankt!

Han

Een vriendelijke man op de SCI Yahoo Group hielp me intussen aan de firmware.

Maar kan iemand me vertellen wat de procedure is om sysex soundbanks in de Six-Trak te laden? Ik zou de factory set een keer willen horen.

ik heb het ergens liggen. Ik ga het even uitzoeken. Is een combi van toetsen die ervoor zorgt dat je kan dumpen via sysex naar je pc. Dat bestand kan je opslaan en dan middels een andere combinatie van toetsen kan je je sixtrak in 'record' modus zetten, dan blaas je zo via sysex alle parameters in het geheugen.

Ik zoek het even uit, kom er wellicht morgen op terug.

Jeroen

Back