r&b/hiphop probeersel... met een grieks tintje

simonvk

Just be good to me...
klinkt wel grappig, ik zou hier zeker mee door gaan.

Oh ja! Dit is de bom! ;)

Fris nummer. Iets wat zomaar op een tracklist van een griekse film komt te staan. (My fat greek wedding bijv. wat een leuke film is)

Afmaken hoor! :)

deze sample is echt #$@$# erg...
ik gebruik zelf ook vaak griekse samples. mijn vriendin is namelijk half grieks en via haar krijg ik altijd griekse cds
echt heel vettig hoor..
alleen ben ik nog ene fan van erge bassen.. jammer dat het niet zo zwaar klinkt.. misschien ligt het aan de boxjes hoor
maar heel erg

ff ashanti bellen (0-800-callashanti) voor een mooie zanglijn er overheen en gaan! ;)

Zonder gekheid: zeker de moeite waard om mee verder te gaan.

leuke opzet,moet wel beter uitgemixed worden, de bassline wat meer in het midden bijvoorbeeld en de gitaartjes iets zachter.
wel afmaken hé!

Origineel geplaatst door Shivah
vind dit leuk lekker,persoonlijk mooier dan je trance dingetjes:)

ja idd. ik heb het ff helemaal gehad met mijn trance producties... :[>

:okdan: Goed gedaan hoor!

De beat had van mij wel wat ruiger gemogen, maar dat is een kwestie van style.

Het R 'n B nummertje wat bij mij op kwam, toen ik hier naar luisterde was de volgende....

This Is The Remix....?

Effe wat ge-copy-paste!!:maffia: 8o) Let niet op de kwaliteit, 't gaat om het ideetje.

Groeten Oxy

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
:okdan: Goed gedaan hoor!

De beat had van mij wel wat ruiger gemogen, maar dat is een kwestie van style.

Het R 'n B nummertje wat bij mij op kwam, toen ik hier naar luisterde was de volgende....

This Is The Remix....?

Effe wat ge-copy-paste!!:maffia: 8o) Let niet op de kwaliteit, 't gaat om het ideetje.

Groeten Oxy

whaha dit is wel koel!!! destiny's child is noga moe, zo te horen... hijs lache! :okdan:

Re: r&b/hiphop probeersel... met een grieks tintje

Origineel geplaatst door simonvk
Hey,

Ik was wat aan 't klooien en ik kwam op een sample cd een soort Grieks guitaar achtig geval loopje tegen, gesampled en een r&b-hiphop beatje onder gezet. basje erbij geflikkerd. padje erover heen.

hoe klinkt dit? en heeft het zin om dit verder te maken...?

thanks alvast,
simon.

netjes hoor!

ben onder de indruk, zou best een vet ideetje voor een van de amerikaanse r&b divas kunnen zijn :D

Origineel geplaatst door simonvk
whaha dit is wel koel!!! destiny's child is noga moe, zo te horen... hijs lache! :okdan:

:Z ja, het lijkt inderdaad wel alsof ze dit nummer al 1.000.000 keer gezongen hebben..no no no no no:gaap: :z

(het moest eenmaal om zo de toonsoort gelijk te krijgen; jouw nummer +1 halve noot, destiny -2 halve noten gepitched, maar zoalsik al zei; het gaat om het idee)

Back