Gangbare prijs ligt tegenwoordig toch wel rond de 300 euro, maar kan heel goed veel minder en ook meer worden. Er staat er nu een op ebay uit canada voor zo 250.
ik had m nog niet zo lang, maar de arp is toch geen blijver hier en ik heb ook nog een paar musitronics pedalen gekocht, en met de moog pedalen erbij, kan ik straks nergens meer een voet neerzetten zonder iets aan of uit te zetten!
ik vind het trouwens een mooi compleet pedaaltje dat prima in de lijn past: attenuator, 2 cv's, toch niet gek. de ms04 (dacht ik) heb ik ook gehad, met die lfo, ook leuk.
ach, zo blijf je bezig.
2x phasor2, 1x phasor en 2x wahs. en ik aas nog op een mini v en een envelope filter, miste net een octave divider en biphase. ik ben gek op musitronics. weer on topic maar sorry.
2x phasor2, 1x phasor en 2x wahs. en ik aas nog op een mini v en een envelope filter, miste net een octave divider en biphase. ik ben gek op musitronics. weer on topic maar sorry.
.
Die 300 is wat ik de laatste tijd zo'n beetje zie hoor. wellicht dat het idd voor zo'n 150 ook moet lukken. Maar dan niet op ebay iig.
Er stond gister nog een ms20 met ms02 en zo'n firstman weetikveelwatdenaamis synthje. Die was alleen net weg (ik hoop dat iemand op t forum 'm heeft).
Het lijkt me erg leuk zo'n ms02, maar de prijs
Ik zou er ook zo'n 150 voor over hebben, meer niet.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.