Beste forumleden,
Ik ben op dit moment bezig met het bouwen van een nieuwe pc en heb daarin de keus om voor XP of Vista te gaan als besturingssysteem. Ik zou allebei 64bit willen in verband met het geheugen (ik ben van plan er 4-8 gieg in te hangen en hij moet het wel herkennen).
Omdat ik naast audio ook graag eens wat game, zie ik voordelen in direct x 10.1, maar ik heb qua audio nog weinig goede verhalen over Vista gehoord
Ik ben echter benieuwd naar de ervaringen hier met Vista.
P.S. Even de specs van mijn nieuwe systeem, misschien toch belangrijk ivm processorkracht e.d.
Antec P182 (met extra stille coolermasterfans ipv meegeleverde)
Intel Q9450 ( en extra stille CPU koeler)
Asus P5N-T Deluxe
Be quiet voeding 650 watt
OCZ Dual platinum 4096 (kitje van 2) X2 (8 gieg in totaal dus)
XFX Geforce 9800 GTX XXX
2 x Samsung Spinpoint F1 750 gieg (stil en snel)
ASUS cd brandertje
Ik ben op dit moment bezig met het bouwen van een nieuwe pc en heb daarin de keus om voor XP of Vista te gaan als besturingssysteem. Ik zou allebei 64bit willen in verband met het geheugen (ik ben van plan er 4-8 gieg in te hangen en hij moet het wel herkennen).
Omdat ik naast audio ook graag eens wat game, zie ik voordelen in direct x 10.1, maar ik heb qua audio nog weinig goede verhalen over Vista gehoord
Ik ben echter benieuwd naar de ervaringen hier met Vista.

P.S. Even de specs van mijn nieuwe systeem, misschien toch belangrijk ivm processorkracht e.d.
Antec P182 (met extra stille coolermasterfans ipv meegeleverde)
Intel Q9450 ( en extra stille CPU koeler)
Asus P5N-T Deluxe
Be quiet voeding 650 watt
OCZ Dual platinum 4096 (kitje van 2) X2 (8 gieg in totaal dus)
XFX Geforce 9800 GTX XXX
2 x Samsung Spinpoint F1 750 gieg (stil en snel)
ASUS cd brandertje
Laatst gewijzigd: