mijn eerste post

lafurieetlafoi

Stamgast
Hallo, ik heb me ook maar eens geregistreerd hier om de zoek-functie te kunnen gebruiken. :) Was namelijk op zoek naar een nieuwe geluidskaart.

Ik zal hier niet zo vaak komen, heb nog heel veel andere dingen te doen (veel muziek maken...analoog en digitaal) maar volgens mij is dit wel een betrouwbare kennisbasis.

He leuk!

Volgens mij een van de weinige nieuwkomers die eerst gaat zoeken. Maar eh, niet schrikken van alle onzin he. Er staat ook genoeg zinnigs te vinden. (denk ik) ;)

En als je wat leuks hebt om te laten horen.......

Zou zeggen...., toch welkom geheten ;)

... en wij willen uiteraard weten wat je voor spul hebt staan en welk soort herrie je maakt !!!...

welkom !

Weest welkom en ben inderdaad ook nieuwsgierig naar gear en muziek......

Ok, mijn apparatuur bestaat uit een computer met een trage geluidskaart (een onboard-chipje van Crystal, overigens wel dezelfde als op terratec kaarten) met Reason en Cakewalk Sonar 2.0. Daarnaast als controller en geluidensynth een Yamaha CS1x, en ook nog een MC303 (altijd handig eigenlijk). Dit alles gaat in een Behringer 1604 ('uiteraard' zou ik willen zeggen). Binnenkort komt er misschien een nagkluste (mooi klusproject overigens) Urei 1176 Compressor bij voor de Roland/Yamaha en dus een nieuwe geluidskaart, een Audiotrak Inca:88 of Maya 44, of een M-audio kaartje.

Ik ben in 1996 begonnen met trackers, beetje vrolijke clubhouse tot snoeiharde gabber, allemaal voor de gein. Tot het wat serieuzer werd, apparatuur aangeschaft, met Atari en Cubase, nu produceer ik voornamelijk drum n bass en blijf mijn apparatuur uitbreiden...

Back