nieuwe VSTi track

Thats a nice start! Klopt het dat het maar 2.19 is en abrupt eindigt?

Ik heb het beluisterd via mijn brakke laptop speakertjes dus wellicht dat mijn opmerkingen tegen gesproken worden door mensen die het wel via een setje goede monitorspeakers beluisteren:

- het hoog klinkt mij schel in de oren, weet niet of dit je bedoeling was.
- echt goed laag mis ik misschien ook een beetje, mijn speakertjes gingen niet over de zeik toen ik het hard beluisterde.

Al met al prettig om te horen.

I-eye out ;)

2.19? haha nee het nummer is langer maar de upload was nog niet helemaal klaar..

Hoog laag ja moeilijk moeilijk... Misschien dat iemand zich nog geroepen voelt om deze track ook effe te eqen/masteren? FUSE :D

Arv

Leuke rechtenvrije sample (80 jaar oud?) vooraan. :)

Lekkere track verder...mooi met de echo's gewerkt in de sample! Beetje Wacko Jacko beatje

Welke VSTi's heb je gebruikt eigenlijk? Ik mis de vette diepere bass sounds wel erg... die kan je toch ook wel met VSTi krijgen tegenwoordig als je dat zoekt.

Wat heb ik gebruikt..

Battery (demo versie)
Reaktor 3 (demo versie)
Albino (demo versie)
PPG wave (demo versie)
Junglist (demo versie)

...en CubaseSX (demo versie)

....dus eigenlijk mag deze track helemaal niet bestaan.. :D :gaap:

Ja klopt diepe bass erbij.. Maar ik kreeg geen inspiratie voor een bassline. Ik heb al wat zitten proberen maar het lukte niet. En toen dacht ik laat maar hangen voorlopig!

Die samples, ja oud he? Ik heb ze een keer gevonden op internet.. Ik denk dat het een soort voorlichtingsfilms waren tijdens de koude oorlog ivm met fall-outs enzo.. Geen idee waar ze orgineel vandaan kwamen..

Ik heb gisteren een update gemaakt van de track, nu zijn de hihats anders, de bass is dieper en ook de echo's zijn beter..
als er nou ook nog wat meer luisteren....

Back