michieldeiman
Nieuwkomer
Hallo,
Ik merk in mijn "studio" dat ik overduidelijk wanneer ik de B-1 of B-0 speel ik een groot probleem hem met de laag weergave. (als of bij deze noten de volume knop even 3 kwart verder open wordt gedraaid!)
De problemen liggen dan dus bij 65 Hz (en 130 Hz).
Nu vroeg ik mij af of simpele corner fills (bass traps) zoals die o.a. bij de musicstore.de wordt verkocht in dit geval nuttig zouden kunnen zijn.
Ik ben echter bang, dat ik dan juist ook te veel aan de ballans van het gehele geluid kom, ipv alleen aan de desbetreffende frequenties......
(buiten de desbetreffende frequenties, ben ik namelijk behoorlijk te vreden
)
Kunnen deze simpele corner fills mij helpen, of moet ik toch daadwerkelijk een frequentie gerichtere oplossing gaan vinden?
Erg veel ruimte voor grote ornamenten heb ik helaas niet...
Alvast bedankt,
Groey,
Michiel
Ik merk in mijn "studio" dat ik overduidelijk wanneer ik de B-1 of B-0 speel ik een groot probleem hem met de laag weergave. (als of bij deze noten de volume knop even 3 kwart verder open wordt gedraaid!)
De problemen liggen dan dus bij 65 Hz (en 130 Hz).
Nu vroeg ik mij af of simpele corner fills (bass traps) zoals die o.a. bij de musicstore.de wordt verkocht in dit geval nuttig zouden kunnen zijn.
Ik ben echter bang, dat ik dan juist ook te veel aan de ballans van het gehele geluid kom, ipv alleen aan de desbetreffende frequenties......
(buiten de desbetreffende frequenties, ben ik namelijk behoorlijk te vreden
)Kunnen deze simpele corner fills mij helpen, of moet ik toch daadwerkelijk een frequentie gerichtere oplossing gaan vinden?
Erg veel ruimte voor grote ornamenten heb ik helaas niet...
Alvast bedankt,
Groey,
Michiel