Telefoon nummer/Site Mackie fabriek Belgie

Refresh

Ouwe rot
Ik kan nergens meer de site vinden van de Mackie fabriek in Belgie vinden terwijl ik deze een half jaar geleden nog had bezocht. Ik zou graag contact willen opnemen en zoek dus een telefoon nummer, ik weet dat op de site ook de telefoon nummers staan. Kan iemand mij hier aan helpen?

Alvast bedankt! :):okdan:

Bedankt voor de reacties mensen :okdan:

maar ik had al reeds die pagina bezocht en bij het bellen van dat nummer krijg ik het bericht dat het een niet bestaand/verkeerd of wat dan ook nummer is.

ik zoek dan toch echt de site van de mackie fabriek in belgie

Ik weet niet of er een Mackie "fabriek" (productie-faciliteit) is in Belgie... Het enige wat in de buurt komt is Sydec in St.Niklaas die de Soundscape hebben ontwikkeld, een tijdje van Mackie (toen werd het Mackie Soundscape) zijn geweest maar m.i. al sinds een paar jaar terug onafhankelijk/deel van SSL zijn en de hele Soundscape lijn ontwikkelen en verdelen. Kijk even op www.sydec.be en lees de press releases even door ...
Het moederbedrijf van Mackie (Loud Technologies inc - www.loudtechinc.com) heeft misschien nog andere faciliteiten in de buurt maar dat is niet duidelijk van hun website en/of jaarverslagen en SEC filings.

Back