[Hardstyle] Siebzehn - Density

Ga een platenmaatschappij zoeken man... Wat loop je te treuzelen :P
Dit zou zo op de eerste de beste verzamel-CD kunnen!

Als er dan toch kritiek moet komen dan zou dat over de kick zijn, die staat namelijk een beetje hard. Verder had er iets meer 'nagedacht' kunnen worden over de opbouw, het komt nu nog een beetje abrupt over, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Melodie is top :okdan: Dikke lead ook trouwens.

thx man! Heb al een keer wat opgestuurd maar geen reactie gekregen.. Wat raad je me aan?

Kick is idd te hard, mijn monitoren heb ik nog niet goed afgesteld; en wat bedoel je met nagedacht over de opbouw?

De opbouw in het begin, of naar de climax toe, en wat zou jij hebben gedaan?

thx voor je reactie ;)

Andere trackje heb ik ook geluisterd en die is toch wat spannender. Deze melodie blijft echt constant hetzelfde en het maakt het allemaal wat rechtlijnig. Het is maar een mening hoor. Misschien heb ik het mis en zijn de hardstylers er helemaal weg van.:{

er zit serieus potentieel in deze track en zou een topper kunnen zijn.

luister idd naar die gasten over de opbouw,ik zou em ook anders maken,breaks klinken leeg tov de rest en er ontbreekt excitement over heel de track,kleine dingetjes af en toe hier en daar om het op te hitsen.of xtra sequence op achtergrond over verschillende 'blokken' nodig

ik zou het begin ook wat langer aanslepen ..

heb wat notities genomen:

00:26 toevoegsel nodig
00:44 sound dat er inkomt is zon ophitsing die je inloop moet proberen en meer te gebruiken

00:55 leegte =kil

1:16 hoorbare ontbreekt inhoud tot volgende break
pads 2:32 ook te leeg
1:42

05:39 to 5:52->super Gaaf (eerder te herhalen) 6:17->leeg

klopt, vooral het begin is idd een wat gebrekkige opbouw.. daar valt het een en ander te veranderen:)

De pads mogen misschien ook wat dikker, ik zal eens wat werken en dan post ik hem nog eens ;)

thx 4 comments allemaal!

de intro/outro vind ik nog niet super, maar je break is wel super strak!! klinkt erg goed ;) kick is ook lekker :) hoe heb je die gemaakt alsk vragen mag? melodie vind ik persoonlijk niet super, maar das kwestie van smaak misschien. ga zo door iig!!

de kick, ik heb een snare verlaagt in de pitch voor het gekraak en verder een 909 overstuurd, filter erover heen (green filter in FL; buzz effect adapter) en dan al het laag weggezeefd. Daarna met hydra het laag erop gezet :)

Punch is inderdaad nice gemaakt. Maar die bass is niet veel soeps. Niet echt een dreunende bass. (Dan zou deze track nog stukken beter klinken.) Probeer daarom veel bassen te layeren. Lage bass en daarboven op een bass met veel gebooste midtonen. De lage bass zorgt voor het dreunende en de gebooste bass zorgt voor het coole effect. Zo maak ik het iniedergeval:P

Melodie klinkt bekend maar ik weet dat die niet bekend is. Als ik deze melodie hoor denk ik gelijk aan Noisecontrollers:okdan:

Ik ben benieuwd naar je volgende tracks.

Oke:P Ik denk dat jij iets anders verstaat onder pompen dan mij. Nog even voor de duidelijkheid: Ik bedoelde alleen de bass. Die mag wel wat harder. De kick punch is goed. Maar het klinkt niet verkeerd hoor. Ik denk alleen als je een wat hardere bass hebt dat het dan stukken beter klinkt.

Back