Gezocht: m audio adapter voor midi controller

Status
Please reply by conversation.

de wouzer

Ingeburgerd
Ik heb een uc33e, trigger finger en oxygen8

Daarvoor ben ik op zoek naar een midi controller.

ik ben telefonisch bereikbaar (0641292387)

groet Wouter

Voor al die apparaten kun je een standaard (gelijkstroom) adapter gebruiken, te koop bij elke electronicazaak voor een paar euro.

Voor al die apparaten kun je een standaard (gelijkstroom) adapter gebruiken, te koop bij elke electronicazaak voor een paar euro.

oke, dat klinkt goed

Kan ik dan met 1 adaptor en een overgangstukje naar verschillende outputs alle3 de midicontrollers aansturen, of heb ik daar 3 adaptors voor nodig?

ben niet zo bekend met dit soort dingen en mn usb voeding is niet stabiel (kan aan mijn laptop liggen)

Ligt eraan of alle apparaten dezelfde spanning nodig hebben. Ik heb alleen nog een UC33, die heeft 9 volt nodig. Oxygen8 & Triggerfinger heb ik gehad, ik weet niet meer of die ook 9 volt (of minder) nodig hebben). Maar als ze allemaal hetzelfde nodig hebben dan kun je 1 adapter (met genoeg vermogen, ik zou zeggen minimaal 1A) gebruiken en de stroom splitten. Let wel op de polariteit van de apparaten, de plus en min zijn soms omgekeerd. Staat meestal op het apparaat bij de aansluiting erbij.

Ik betwijfel trouwens of ze zo'n 3-weg splitter kant en klaar verkopen, ik denk dat je zelf zal moeten gaan solderen, of dat voor je laten doen.

Heb je het trouwens al met een powered USB hub geprobeerd? Dat zou toch moeten werken. Kost 10 euro ofzo.

yep, die heb ik al geprobeerd, en gaat niet zo goed. Mijn usb poorten gaan zowiezo niet zo heel goed, helaas

Status
Please reply by conversation.
Back