[ob12]voor weinig

t is idd verdomme geen geld....damn.......

Er staat me iets van bij dat ze voor 700 euro gedumpt zijn in de laatste ronde. Ik heb er ooit eens heel even mee gespeeld en vind het optisch een van de allermooiste V.A.'s, en hij lijkt ook gebouwd als een tank, en heeft een heldere interface maar ehm. Van het geluid kon ik persoonlijk niet echt warm of koud worden. Dan vind ik eur 450,= nog een hoop centjes.

Maar toch, in euro's lijkt het inderdaa wel goedkoop, in goede ouderwetse guldens (zeg maar gewoon 1000 piek) vind ik het toch best prijzig klinken. Damn die Euro, ik ben echt m'n hele feeling kwijt voor wat 'duur' is en wat niet :confused:

Origineel geplaatst door mikeandrews
Maar toch, in euro's lijkt het inderdaa wel goedkoop, in goede ouderwetse guldens (zeg maar gewoon 1000 piek) vind ik het toch best prijzig klinken. Damn die Euro, ik ben echt m'n hele feeling kwijt voor wat 'duur' is en wat niet :confused:
Mijn vrouw is duur.. in guldens en in euro's. ;)
Ik denk dat 450 euro voor die OB12 niet echt verkeerd is. Maar goed, hij past niet bij de rest van mijn synths.

Ik vind het een mooie prijs. Voor 450 euro zo'n speeltje erbij vind ik echt niet duur.

Hmmm.... als ik aan vrouwen en OB denk, kom ik toch op iets anders uit hoor. ;)

Maar 450 pleuro's? Voor dat geld zie je geen enkele andere 2e hands VA van deze leeftijd.
Nja, misschien een K-station. Maar die is van mij. :P

Maar 450 pleuro's? Voor dat geld zie je geen enkele andere 2e hands VA van deze leeftijd.

... en dat zal ongetwijfeld z'n redenen hebben :D

Maar inderdaad, als 'speeltje erbij' is dit ongetwijfeld een te gek apparaat, en bij nader inzien is 450 euro een heel leuk prijsje.

Back