Voor me beetje zieke 101 zoek ik het schema, de pitchbend werkt niet goed dus dat moet gefixed worden.
Iemand een linkje of het schema van de 101?
Thanks!
Voor me beetje zieke 101 zoek ik het schema, de pitchbend werkt niet goed dus dat moet gefixed worden.
Iemand een linkje of het schema van de 101?
Thanks!
Die van mij doet ook vreemd.
Als ik de BenderVCO-schuif openschuif hoor ik de pitch omhoog gaan.
Zonder dat ik de bender zelf aanraak.
Opzich is het wel een geinig effect want het bereik van de bender is minimaal 10x groter dan het origineel.
Thanx voor de links!
Mijn 101 doet het tegenovergestelde, hij gaat naar beneden, en de bender doet het alleen als ik hem naar rechts duw, dan gaat ie wel omhoog in freqentie.
Lijkt me wel in hetzelfde circuit te zitten, ik post wel wat er stuk was.
Mijn 101 doet toch hetzelfde als die van Rocksteady, iets te snel conclusie getrokken .
Of beter gezegt deed want hij doet het weer goed, het 3.5mm jackingang voor het externe pitchbend armpje was er uit gesoldeerd, ja zo gekocht en niet goed opgelet of getest, hierin zit een schakelaartje die de ingang aan massa ligt, en zonder die massa schiet ie dus omhoog.
Dus ben weer happy, en denk dat bij Rocksteady z'n 101 het schakelaartje in die jack wel eens stuk zou kunnen zijn.
Bij mij zijn die er ook uit gesoldeerd.
Ik ga vanavond ff kijken ernaar.
Opzich vind ik het wel wat hebben want ik kan hem
nu zo laag pitchen zodat je alleen nog maar Tik,tik,tik hoort
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.