• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

{te koop} MFB Synth lite

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

omiel

Ik heb de grootste
Zum verkauf:

Hagelnieuwe MFB Synth lite.

2 Oszillatoren (VCO)
Sägezahn, Rechteck und Impuls
Ringmodulator und Oszillator Sync
2 Envelope Generatoren (ADSR)
Spannungsgesteuertes 24 dB Tiefpassfilter (VCF)
Spannungsgesteuerter Verstärker (VCA)

Zoals de duitsers zeggen.

Compleet met handleiding, adapter, plastic folie, doos. Amper gebruikt. Geldnood noodzaak verkoop, maar ruilen tegen iets geils (vriendin b.v.) mag ook. Voor 150,- hollandsche euros is ie van jou. Afpingelen mag maar hoeft natuurlijk niet.

Ik heb nog wel een chinees in de aanbieding? Geil genoeg?

Origineel geplaatst door STicKX
whahaah ik was eerder :p

na na nana na (wijst met vinger)
Ik ook bij jouw vriendin!

na na nana na!

Origineel geplaatst door STicKX
Bwahahahah toch niet Sab he? :D
aaaaaaaaaaaargh, nope! Die houdt niet van synthnerds!

Maar nu ga ik weer on topic anders krijg ik op me bol!

:smeris:

Waarom doe je hem weg? fluit fluit..

Afijn, hij is dus verkocht aan Stickx. De aanbiedingen met Thaise vrouwen e.d. kan ik helaas niet meer aannemen.

Origineel geplaatst door omiel
Afijn, hij is dus verkocht aan Stickx. De aanbiedingen met Thaise vrouwen e.d. kan ik helaas niet meer aannemen.
Iemand anders?

Ik ga hem sluiten. StickX, ik wil wel een vergelijking horen tussen de MFB synth lite en MFB synth!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back