RS7000 patterns opslaan

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Ik heb een vraag in de categorie R.T.F.M., maar ik stel hem toch ;-)

ik heb sinds gisteren een RS7000 thuis staan en heb er eventejs mee gestoeid.. Ik had al eerder een RM1x, maar deze werkt net effe anders..

Alleen lukt het me niet mn pattern goed op te slaan.. hij slaat wel de noot info op, maar niet m'n geslecteerde sounds..

wie herkent dit en heeft een oplossing?

Dit weekend duik ik in de handleiding, I promise :-)

Als het een tweedehands is nieuwe os erop zetten.

Heb er zelf een gehad maar weet niet ik heb hem weer weggedaan toen ik een pc kocht om als workstation te gebruiken maar hij liep wel wat vlotter toen ik er een nieuwe os op zette.
Weet dus ook niet of het aan mijn apparaat lag of dat het vaker voorkomt

bizar, als je je pattern savet, savet hij automatisch alle instellingen...dus ook instelling van je geluiden.

je kan eens proberen als "system+all" te saven, zien of het verschil uitmaakt...zou ni mogen...

in t' ergste geval steek je een Program Change in elke Phrase die automatisch de juiste sound ophaalt...maar eigenlijk zou dit allemaal niet nodig moeten zijn.

Misschien de bak eens resetten en laatste OS opladen (al ging dit allemaal ook wel met het initiele OS)

hij doet het

hij doet het

Bedankt voor jullie hulp!

Ik heb O.S. 1.22 er op gezet (de laatste versie voor de RS) en nu doet hij het wel..

Hij was door de vorige eigenaar al een aantal jaren op non actief gezet, en zat eenzaam in zn doos. Kwestie van wakker worden denk ik..
Toen ik hem gisteren aanzette kreeg ik hem niet in record mode... de kleine LCD toonde alleen maar streepjes... Na een factory reset was dat verholpen..

Maar goed, nu kan ik tenminste mn werk normaal opslaan en beginnen aan tracks maken :-)

Back