into acid?

Dat valt toch wel mee? Ik heb een keer met hem gespeeld in Manchester met Cylob en toen speelde die superstrak, maar hij had toen ook andere aparatuur dan toen die in Nederland optrad en het klonk ook beter...ik vond het het erg goed in ieder geval.

Nou de keer dat ik met hem speelde was geen strakke set. Meer gewoon lol maken. En ook met z'n casio speelgoed keyboardje en een microfoon. Wat jij hebt gezien is misschien lang geleden?

Van Ceephex is een chaos. Niet echt relax om op te dansen, hij switch constant van tempo en patterns. Meer voor de lol om naar te kijken.

hangt er vanaf wanneer, waar en hoe laat

heb hem al enorm vele keren live gezien ondertussen
soms chaos, soms enorm gecontroleerde strakke acid

sinds half 2007 is hij enorm goed bezig moet ik zeggen, veel meer structuur en veel minder chaos.

twas vet...

acid furious, eerste keer dat ik die hoorde.. zaten vette stukken in.. mn entourage vond wel van niet. niettemin goed in elkaar gestoken, wist het volk mee te krijgen.
acid kirk: ja AMAI enorm vet.. deed me denken aan heel oude AFX dingen.. brak constant met de beue 4/4 beats.. zeker voor herhaling vatbaar.
ceephax: zoals ik al zei, hij is heel goed bezig de laatste tijd.. Weinig tot geen chaos, heel gecontroleerd. Speelde in feite veel nummers dat ik hem nog nooit live hoorde brengen, maar wel op (1) plaatje heb.. breakin records.

het was lang rijden/treinen/fietsen, maar zeker de moeite waard!
meer van dat!

Aan iedereen die aanwezig was, bedankt om te komen! Het was weer een vet feest, op naar de volgende 8)

vet! zeker hier posten, enorm benieuwd naar die set van acid kirk. (wil die zeker herbeluisteren)

enige nadeel: slecht bier mag niet zoveel geld kosten.. amai mn kop

Ik ben nu alles een beetje aan het bijwerken. Alles is op 3 sporen opgenomen (stereo master + 1 kanaal publiek), zo kan ik nog wat afmixen. Ben net klaar met audio en ben nu de artwork voor de mp3'tjes aan het maken. Dus ik denk dat ik vannacht de upload in gang zet.
Hoogstwaarschijnlijk ergens morgenmiddag op bombomatic.com
Paul

yep, inderdaad! niet echt slim, as k het zo mag zeggen! :duivels:
(Bloed)zuigers zijn nooit goed! :D

ging nog vragen waar de sets bleven!!! kwestie om nog te kunnen nagenieten!! :)
Ik vond het zeker de moeite waard om 1u30 in den auto te zitten!!
Zelfs met e lastigaart zoals Rvooh! :P

Als er nog 1s e vette line-up passeert, zeker weer present!! :okdan:

Dat valt toch wel mee? Ik heb een keer met hem gespeeld in Manchester met Cylob en toen speelde die superstrak, maar hij had toen ook andere aparatuur dan toen die in Nederland optrad en het klonk ook beter...ik vond het het erg goed in ieder geval.
eens!

wel een beetje 90's dat acid

Had ie z'n 303 weer terug of een nieuwe gekocht?

Ik heb geluisterd, het is soms zo fout dat het gewoon grappig is. Ook dat happy hardcore nummer ala skooter :D

En dan natuurlijk z'n opmerkingen nog.

Back