Gezocht: Cheapo gitaarpedaaltjes

Status
Please reply by conversation.

Nap

Nieuwkomer
Ik heb onlangs een oud Boss DS-1 onder het stof vandaan gehaald en in mijn setup geplugd. Dit beviel eigenlijk zo goed dat ik er wel wat leuke pedaaltjes bij zou willen hebben voor ongecompliceerd, lo fi en smerige sounds.

Heb je toevallig ergens een zwik pedaaltjes slingeren en doe je er toch niets mee of heb je geupgrade naar betere modellen ofzo, laat het me even weten :)

Zoals duidelijk mag zijn wil ik er niet teveel voor betalen, dus geen uberpedalen van 200 euro graag. Maar een paar tientjes heb ik er wel voor over als je wat leuks hebt.

Misschien een tip:
Deze (oude) pearl pedalen zijn zeer oke! :halleluja
Beetje doorzoeken en je kan ze voor imo betaalbare prijzen (vanaf 25,-/30,-) vinden.

de fg-01 (flanger), ds-06 (distortion) en ph-03 (phaser) zijn imo zeer bruikbaar

ben errug benieuwd naar de ad-08, ad-88 en ph-44
Mocht je een ad-08 op de kop tikken en er niets aan vinden dan kan ik ruilen met een od-05 (overdrive, hebk 2x) en/of mssn een ch-02 (chorus)

OK, da's een goede tip.

Ik heb ook nog zitten kijken naar de Electro Harmonix Big Muff, dat leek me ook wel aardig. Nu verkopen ze die bij Feedback voor respectievelijk 69 euro (de normale US versie) of 59 euro (de 'Little Big Muff') voor de kleinere. Is er behalve het formaat een verschil tussen die twee uitvoeringen?

Ook werd mij de Distortion Factory en Chorus Factory van DigiTech aanbevolen, heeft iemand daar goede/slechte ervaringen mee?

ik heb ook een big muff...
heeft wel een hoog ruis gehalte :(

de pearl DS-06 heeft imo minder

Ik denk dat ik Dione maar eens van z'n pedaaltjes ga afhelpen dan. :verkoght:

Voorlopig kan deze wel even dicht :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back