Sylviothegreat
Drexciyan
Ik wil graag weten van iemand hoe het nou prcs zit met een geluids kaart op een mac ?Ik heb de allernieuwste Mac book Pro en er komt een M audio Fast Track Pro aan ,ik gebruik nu een M audio 4 x 4 maar kan geen audio gebruiken hiermee dus dat is binnen kort opgelost door een nieuwe interface die met audio en midi dealt.Heb ik dan ook nog een audio kaart nodig ?BTW is die M audio Fast track Pro een goede aankoop ik ben sinds een jaar bezig en best al veel aangeschaft maar.... (zie lijstje )
Jomox XBase 09
Korg Trinity V3 with Moss expansion board
Apple MacBookPro 2.4 GHZ 15.4 Inch 4 G Ram
Logic 8 Studio
Behringer UB2222 FX-PRO
Citronic ST 8
M-Audio Fast Track Pro / 4 x 4 Mobile Audio/MIDI
Marantz PM 80 MKII
kom tot de conclusie dat je wel af en toe op je muil gaat
maar daar leer je van dus is mijn vraag heb ik niet een beetje bezuinigd op een interface (M-Audio Fast Track Pro)?
Jomox XBase 09
Korg Trinity V3 with Moss expansion board
Apple MacBookPro 2.4 GHZ 15.4 Inch 4 G Ram
Logic 8 Studio
Behringer UB2222 FX-PRO
Citronic ST 8
M-Audio Fast Track Pro / 4 x 4 Mobile Audio/MIDI
Marantz PM 80 MKII
kom tot de conclusie dat je wel af en toe op je muil gaat

maar daar leer je van dus is mijn vraag heb ik niet een beetje bezuinigd op een interface (M-Audio Fast Track Pro)?
Laatst gewijzigd:

Ik heb natuurlijk die 4 x 4 niet meer nodig .Ik heb die Fasttrack pro gisteren binnen gekregen en aangesloten heb wel alles om moeten gooien maar is zover ik kan zien goed gelukt Thanks voor die link Renehelmig ga even rond kijken de rest ook bedankt
en daar heb je voornamelijk met Cinch te maken hahaha verder is het vrij simpel.. Produceren daarentegen daar komt van alles op je af en ik wil eigenlijk gewoon... muziek maken Daar heb voor zover ik kan zien nu alles voor thuis staan Je weet zelf wel dat de beurs nooit mee werkt dus moet je soms ff wachten voordat je de volgende stap kan maken