Mac, Geluidskaart ...Hoe zit dit nou ?

Sylviothegreat

Drexciyan
Ik wil graag weten van iemand hoe het nou prcs zit met een geluids kaart op een mac ?Ik heb de allernieuwste Mac book Pro en er komt een M audio Fast Track Pro aan ,ik gebruik nu een M audio 4 x 4 maar kan geen audio gebruiken hiermee dus dat is binnen kort opgelost door een nieuwe interface die met audio en midi dealt.Heb ik dan ook nog een audio kaart nodig ?BTW is die M audio Fast track Pro een goede aankoop ik ben sinds een jaar bezig en best al veel aangeschaft maar.... (zie lijstje )

Jomox XBase 09
Korg Trinity V3 with Moss expansion board
Apple MacBookPro 2.4 GHZ 15.4 Inch 4 G Ram
Logic 8 Studio
Behringer UB2222 FX-PRO
Citronic ST 8
M-Audio Fast Track Pro / 4 x 4 Mobile Audio/MIDI
Marantz PM 80 MKII

kom tot de conclusie dat je wel af en toe op je muil gaat :dubbel::dubbel:maar daar leer je van dus is mijn vraag heb ik niet een beetje bezuinigd op een interface (M-Audio Fast Track Pro)?

Laatst gewijzigd:
Eeeeh.... die M-Audio Fast Track Pro IS een geluidskaart. De 4x4 heb je dan ook niet meer nodig omdat de fast track ook een midi interface heeft. Weet je wel precies wat je gekocht hebt?

Beetje vreemd ook dat je gaat vragen of de fast track een goede aankoop is terwijl je hem blijkbaar al besteld hebt. Maar goed, het lijkt mij een prima aankoop. Heb al een hoop goede dingen over dat ding gehoord.

Eeeeh.... die M-Audio Fast Track Pro IS een geluidskaart EEEh dank je dat was dus de vraag Natuurlijk chk ik even voorhand maar je hoort en leest van alles en wat professionale kijk erop op dit forum is altijd handig Ook heb ik een soort van naive attitude, zodat ik veel van mensen getipt krijg. Je weet toch... mensen wilen altijd onbewust laten zien wat ze allemaal wel niet weten ..nou daar maak ik dan in die onderdanige houding dankbaar gebruik van :eureka:Ik heb natuurlijk die 4 x 4 niet meer nodig .Ik heb die Fasttrack pro gisteren binnen gekregen en aangesloten heb wel alles om moeten gooien maar is zover ik kan zien goed gelukt Thanks voor die link Renehelmig ga even rond kijken de rest ook bedankt

;)

Gave setup trouwens.
Als je nog gericht vragen heb mbt wat je heb kun je natuurlijk op synthforum terecht, er zij legio mensen die onbewust willen laten zien wat ze allemaal weten :D:D

Enjoy je fast track pro!!

Gave setup ........Thanks m8:okdan:Ik heb idd al heel wat vragen beantwoord gekregen ik kom uit het de DJ wereldje:r en daar heb je voornamelijk met Cinch te maken hahaha verder is het vrij simpel.. Produceren daarentegen daar komt van alles op je af en ik wil eigenlijk gewoon... muziek maken Daar heb voor zover ik kan zien nu alles voor thuis staan Je weet zelf wel dat de beurs nooit mee werkt dus moet je soms ff wachten voordat je de volgende stap kan maken

Back