• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TEKOOP Triton met extra's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Naast de Kurzweil K2600R (zie link in signature) wil ik ook van m'n Kort Triton af. Gekocht bij Feedback. Ongeveer 11 maanden oud. Zit nog iets meer dan 1 jaar garantie op. Uitgebreid met 64mb geheugen en scsi board. Absoluut krasvrij en handleidingen, aankoopnota's en syseemdiskettes aanwezig. Desgewenst kan ik wel even een foto plaatsen van de Triton.

Ik vraag hier 2.100,00 euro voor inclusief een externe zip250 drive op scsi.

Hi,

Zal moeilijk worden, ik probeer nl al tijden de mijne voor die prijs te verkopen...

Anyway, success!

hp

Deze workstations gaan nu eenmaal minder hard dan synths als de Virus, Nordrack en Supernova. Maar goed, ik heb er 3000 euro voor betaald, nog geen jaar terug. Als ik het dan voor bijvoorbeeld 1500 euro weg zou moeten doen geef ik hem liever cadeau aan familie. Vind een vraagprijs van 2100 euro inclusief de uitbreidingen en zipdrive alleszins redelijk en hoop er ook een redelijke prijs voor terug te krijgen. Hoeft niet precies 2100 te zijn, maar moet er ook niet teveel vanaf wijken...

Niet opgeven mensen, ik was hem binnen een week kwijt via een leuke deal.

8~

Tja Knaller, tis alleen dat er niet velen zullen zijn die hun andromeda met me willen ruilen. Maar wel tof van de geruststellende woorden :okdan:

Als oOAIOo de zijn Triton met dance expansion nieteens kwijtraakt voor 1750 dan zal ik de mijne helemaal niet meer kwijtkunnen. Spaar nog wel even rustig door dan. Met al die biedingen van 1500 euro voor de mijne wordt ik duizelig. Hang ik hem liever aan de muur. Is een mooier schilderij dan Brood ooit heeft kunnen brushen..

Dus tenzij iemand nog serieus interesse heeft, anders kan hij beter op :slotje:

Op de eerste 3 staat de Triton ook al. Maar krijg van mensen biedingen van 1500 euro. Als ik ergens van geïrriteerd raak is dat het wel. Naar mijn mening mag iedereen best een bod uitbrengen maar blijf dan wel serieus.

Maar evengoed bedankt. De Nederlandse Ebay hoef je niet te proberen, daar komen niet meer mensen dan de gratis marktplaatsen.
Ik zal vandaag eens kijken hoe druk het bij ricardo is en de twee genoemde forums. Wellicht is daar ietsjes interesse...

Thnx C-Code :halleluja

De Kurzweil is weg. Een workstation wil ik nog houden. Dus bij deze is de Triton uit de verkoop. :D

Hier mogen 9 kettingsloten op, tnx :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back