De veste synth ooit!?.....voor maar 99,- Euro.

Heeft iemand 'm überhaupt al?

Ik heb wat muziekwinkels gebeld om te vragen of ze hem hebben, kan ik 'm ff uit proberen, maar geen een die er een had staan, raar he?

Dat komt omdat er maar 200 van gemaakt zijn.

Trouwens, als iemand nog interesse heeft in zo'n blauw pakje, we hebben nog kamers vrij in het gesloten eh pension waar ik momenteel verblijf. Staan mooi bij die witte arm/hand warmers. Je handen heb je toch niet nodig bij deze 'synth', dat scheelt.

Attachments

• dwangbuis-706869.jpg
    dwangbuis-706869.jpg
    4,3 KB · Bekeken: 101
@The Darkforce

Dan is ie al bijna vintage, immers uit productie:mexico:

Toch blijft ie facineren.
Wat voor geluid zal er uit komen ?
Van een dode digitale patrijs ?

Samples please :)

Het is ook gewoon echt een ontiegelijk lelijk wijf op die foto. Waar hebben ze die toch vandaan getrokken??
:dubbel::dubbel: Een wijf? :dubbel::dubbel:: Ik dacht serieus eerst dat het een kerel was. Wel een nichterig pak.
Whahaha, Technica verstaat dit onder "programmeren bij middel van een matrijs":dubbel:
:dubbel: Die foto begreep eerst niet totdat je dit vermelde. Puik om zo'n ding in huis te moeten halen om die digitaal synthesizer in huis te halen.
Zo'n telescoop moet ik hebben gewoon. Om te kunnen zeggen dat ik iets van http://www.technicadirect.com heb. Of bestaat die site niet eens? Oeps.

Ook een aantal dingen die opgevallen zijn in de advertentie van de PRO digitaal synthesizer:
Om te bestellen bel meteen nummer ...
van maandag tot vrijdag 8.30-17.30 u.(0,25€/min)

Ze willen geen dubbeltje teveel uitgeven. Sla je slag met het wachten bij de call center.

1 digitaal synthesizer van PRO kwaliteit tegen de ongelooflijke prijs van €99
2 digitaal synthesizers van PRO kwaliteit tegen de ongelooflijke prijs van €189
(in dit geval bespaar ik €9)

Waar halen ze die vertalers en tekst schrijvers vandaan?:dubbel::dubbel::dubbel: Alsof ik niet kan rekenen. Dat zal wel als je dit ding bestelt.
Wel amusant op de morgen om dit te lezen.
Waar zijn meer van dit soort advertenties? Ik ben al een tijd die charlatan advertenties aan het verzamelen.

Back