De veste synth ooit!?.....voor maar 99,- Euro.

Misschien is het hiermee te vergelijken
http://www.art-and-home.net/catalog/CR11-CD.jpg

Sommigen denken hiermee een "echte" jukebox van "echt" plastic in huis te halen, terwijl er alleen maar een cd speler, versterker en speaker in zit. De opdrukken en knoppen en het gedeelte achter "glas" is sier.

Ik zit na te denken over dit keyboard. "Je hoeft immers niet te kunnen spelen" Volgens mij zit er dus gewoon voorgeprogrammeerde deuntjes in, met een versterker en speaker en zijn de toetsen en knoppen sierwerk.

O wacht,

Je moet eerst dit ding in huis hebben,:confused:

Matrijs%20sadef.JPG

Wil je hem vervolgens kunnen programmeren.

Maar daar moet je uiteraard eerst zelf achter zien te komen!
Sneaky,:walker: want niemand heeft zo'n ding thuis staan.

Dat maakt dan die hele synthesizer ineens niet meer zo aantrekkelijk.
Denk ik eindelijk met mijn hoofd complete symfonieën te kunnen spelen.
... maar dat feest gaat dan dus mooi niet door ;{

Is vast de dochter van de fabrikant

maakt niet uit,is ook goed :D

Ze lijkt wel in haar broek gekakt te hebben als je haar gezicht ziet op die foto,of zijn die sound zo prut van dat ding?

O wacht,

Je moet eerst dit ding in huis hebben,:confused:

Matrijs%20sadef.JPG

Wil je hem vervolgens kunnen programmeren.

Je zou bijna denken dat ze dit apparaat hebben gebruikt om het overschot te pletten:dubbel:

Houden van noten? Noten zijn wel lekker ja. :)

Volgens mij is dat dezelfde club die ook in de Quest verrekijkers verkoopt waarmee je op afstand van 10 kilometer door de bloes van jonge meisjes kunt kijken en telescopen die marsmannetjes waarnemen op Venus.

BESTELBON ZONDER RISICO

Da's maar goed ook, anders sloeg ik direct het blad dicht!

dit is fantastisch ! ik heb nu 6 van die 'scopes' besteld. voor mezelf, maar ook voor mijn vriendin, mijn ouders en mijn schoonouders. nu hoop ik natuurlijk voor mijn verjaardag zo'n professioneel Technica digitaal synthesizer te morgen ontvangen - laten we het hopen !

ECHT HOUT FTW !!!

hahaah
digitale synthesizer uit egt hout

Heeft iemand 'm al?

:D Leuk circuitbend-objectje?

Een echte houten synth met intelligente pro processoren circuitbenden? Ga je mond spoelen!

Ik zeg het dit word de hit in synth land.

-Ultra afregelbare ritme sectie .
-Microingang voor koptelefoon.
-Programmering via de digitale matrijs module.

As leip as it's gonna get!

Net als de 808, de 909 en de 303 zal dit instrument een nieuwe stroming voortbrengen.

Back